Ik ben ondertussen al 5 weken oud, dus mijn vrouwtje vond het de hoogdte tijd om weer wat kiekjes te maken.
ik als veulen had daar natuurlijk geen zin in. kriebelen en knuffelen is veeeel leuker!!
de cursus van vandaag heeft te maken met de problemen van elke superster. namelijk paparazi ontlopen.
Nu zal ik mijzelf even vergelijk met ach.. miss Universe, dat is wel een mooie vergelijking?
het probleem is, dat die lui je altijd en overal achtervolgen toch?
nou had ik DE perfecte oplossing. het is even moeilijk mijn mede bokker veulentjes, maar het heeft resultaat!
je gaat namelijk.. de paparazi stalken, net zoals die jou altijd aan het stalken zijn!!
Kijk mee naar de prof....
allereerst: ontkenning
Hierbij doe je net alsof er niets aan de hand is. de journalist spiekt vanaf een afstandje, en wil dichterbij komen...vooral leuk.. het algemene plaatje verpeste met rare beenstanden!
De opzet langzaam aan sluip je richting die irritante fotograaf..vooral schattig kijken, want dan denken die sukkels dat ze een primeur krijgen!
de contacten erg belangrijk. goede contacten zijn altijd handig. ziehier hoe ik mamma overtuig dat ze met mij saampjes de fotograaf ga pesten door zover mogelijk voor de camera te staan.
De beloning: af en toe zorg je ervoor dat de paparazi een goede foto kan maken, gewoon voor je eigen plezier straks. Ze zal het nog moeilijk genoeg krijgen...
en dan begint het!! het is vooral belangrijk steeds de fotograaf omver te lopen, nooit je zijkant te laten zien ( dat maken de goede plaatjes he) en vooral, VEEL bewegen!
ook een goede: sabotagezodra die domme fotograaf iets laat liggen, zoals het camera hoesje, GELIJK slopen!! sta erop, bijt erin, ren ermee weg. doe alles ermee wat niet mag.
en de allerbelangrijkste les.. jezelf tegen de fotograaf omgooien. bij voorkeur je kont..
zelfs de plaatjes die van mamma geschoten zijn, kunnen door deze techniek verpest worden. kijk vooral in de linkerhoek onder.
Ook een goede techniek.. het zogenaamde tevernaarvoren klinkt moeilijk,maar is niets anders dan flink te dicht bij de camera staan. Bij voorkeur je meest onintelligente blik erop zetten he
ook een goede, steeds de journalist half omver lopen! bij voorkeur in draf, galop, of keihard omdraaien met een bok.
Mocht de fotograaf toch zo slim zijn om eindelijk je zijkant vast te leggen na al deze gevaarlijke manouvres, dan kun je maar 1 ding doen...let wel!! deze techniek is zeer gevaarlijk, en mag alleen, ik herhaal, ALLEEN in de uiterste noodsituatie worden gebruikt!
en dan zijn we alweer bij de laaste les van vandaag aangekomen. heb je geen zin in al die manouvres en technieken? dan is er ook 1 hele goede oplossing, anmelijk zorgen dat er iets irritants voor je staat, zoals schrikdraad. gegarandeerd lelijke foto's

----------------------------------------------------------------------------------
ARWEN NIEUWS
ik ben trouwens in die 5 weken best gegroeid. kijk maar naar de bovenste foto en deze ter vergelijking:
[img][/img]
en mijn baasje was ook even minder blij, ik heb namelijk een navel breuk, arme ik!! nog meer knuffeltjes omdat ik zielig ben!
Ook krijg ik al heuse sokken:
Nou ja, dat was het alweer. Tot de volgende keer!!!

You go girl, lekker die paparazzi het moeilijk maken