Tinkerbaby Arwen geeft weer een cursus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Tinkerbaby Arwen geeft weer een cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 18:53

Hallo!!! daar ben ik weer!!!
Ik ben ondertussen al 5 weken oud, dus mijn vrouwtje vond het de hoogdte tijd om weer wat kiekjes te maken.
ik als veulen had daar natuurlijk geen zin in. kriebelen en knuffelen is veeeel leuker!!

de cursus van vandaag heeft te maken met de problemen van elke superster. namelijk paparazi ontlopen.
Nu zal ik mijzelf even vergelijk met ach.. miss Universe, dat is wel een mooie vergelijking?
het probleem is, dat die lui je altijd en overal achtervolgen toch?
nou had ik DE perfecte oplossing. het is even moeilijk mijn mede bokker veulentjes, maar het heeft resultaat!
je gaat namelijk.. de paparazi stalken, net zoals die jou altijd aan het stalken zijn!!
Kijk mee naar de prof....

allereerst: ontkenning
Hierbij doe je net alsof er niets aan de hand is. de journalist spiekt vanaf een afstandje, en wil dichterbij komen...vooral leuk.. het algemene plaatje verpeste met rare beenstanden!
Afbeelding

De opzet langzaam aan sluip je richting die irritante fotograaf..vooral schattig kijken, want dan denken die sukkels dat ze een primeur krijgen!
Afbeelding

de contacten erg belangrijk. goede contacten zijn altijd handig. ziehier hoe ik mamma overtuig dat ze met mij saampjes de fotograaf ga pesten door zover mogelijk voor de camera te staan.
Afbeelding

De beloning: af en toe zorg je ervoor dat de paparazi een goede foto kan maken, gewoon voor je eigen plezier straks. Ze zal het nog moeilijk genoeg krijgen... Vork
Afbeelding

en dan begint het!! het is vooral belangrijk steeds de fotograaf omver te lopen, nooit je zijkant te laten zien ( dat maken de goede plaatjes he) en vooral, VEEL bewegen!
Afbeelding

ook een goede: sabotagezodra die domme fotograaf iets laat liggen, zoals het camera hoesje, GELIJK slopen!! sta erop, bijt erin, ren ermee weg. doe alles ermee wat niet mag.
Afbeelding

en de allerbelangrijkste les.. jezelf tegen de fotograaf omgooien. bij voorkeur je kont..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zelfs de plaatjes die van mamma geschoten zijn, kunnen door deze techniek verpest worden. kijk vooral in de linkerhoek onder.
Afbeelding

Ook een goede techniek.. het zogenaamde tevernaarvoren klinkt moeilijk,maar is niets anders dan flink te dicht bij de camera staan. Bij voorkeur je meest onintelligente blik erop zetten he
Afbeelding

ook een goede, steeds de journalist half omver lopen! bij voorkeur in draf, galop, of keihard omdraaien met een bok.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mocht de fotograaf toch zo slim zijn om eindelijk je zijkant vast te leggen na al deze gevaarlijke manouvres, dan kun je maar 1 ding doen...let wel!! deze techniek is zeer gevaarlijk, en mag alleen, ik herhaal, ALLEEN in de uiterste noodsituatie worden gebruikt!
Afbeelding

en dan zijn we alweer bij de laaste les van vandaag aangekomen. heb je geen zin in al die manouvres en technieken? dan is er ook 1 hele goede oplossing, anmelijk zorgen dat er iets irritants voor je staat, zoals schrikdraad. gegarandeerd lelijke foto's Knipoog
Afbeelding
----------------------------------------------------------------------------------

ARWEN NIEUWS

ik ben trouwens in die 5 weken best gegroeid. kijk maar naar de bovenste foto en deze ter vergelijking:
Afbeelding
[img][/img]

en mijn baasje was ook even minder blij, ik heb namelijk een navel breuk, arme ik!! nog meer knuffeltjes omdat ik zielig ben!
Afbeelding

Ook krijg ik al heuse sokken:
Afbeelding

Nou ja, dat was het alweer. Tot de volgende keer!!!

Vasthi

Re: Tinkerbaby Arwen geeft weer een cursus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:08

Tong uitsteken Haha!
Ze is enorm gegroeid zeg! Wat een body al! Leuk dat ze al sokjes krijgt.
Dat met die kont doet Cesair ook, alles om maar bij haar staart gekroeld te worden. Rare beesten, zou het in de familie zitten?

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:12

Die is zeker gegroeid!
Geweldig commentaar Clown

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:15

Ze is echt prachtig!!!! Precies het type tinker dat ik mooi vind. En dat kroelen... welk veulen vind dat niet het einde???? Volgens mij is het hoe ouder de veulens worden, hoe moeilijker het wordt om mooie foto's te maken. Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 19:15

hihi het is echt een tank geworden he? ik zat die 2 foto's te vergelijken, en mijn hemel.. wat een mega beest is het al.. als je haar elke dag ziet merk je het niet he?
Vashti.. tjah.. zal wel een familie trekje zijn he Knipoog

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 20:44

Jeetje wat doet ze me veel denken aan Maddox!

Wat gaan jullie doen aan de navelbreuk? Hindu heeft het namelijk ook, alleen niet zo groot als Arwen. Ben wel heel erg benieuwd, ik moet de VA nog bellen namelijk

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 22:52

we kunnen nu nog niets doen. pas bij 3 maanden is het te behandelen hoorde ik. of het trekt vanzelf weg, of de dierenarts zal er een touwtje omdoen tegen die tijd.
Arwen heeft het gelukkig ook niet zo groot hoor, mijn vergroot functie van de camera is nogal goed Clown

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:13

Mwoahahaha Extreme duivel You go girl, lekker die paparazzi het moeilijk maken Afbeelding

@ die navelbreuk: ik neem aan dat je Helmann hier al over gesproken hebt? Ik zou de volle 100% vertrouwen in zijn oordeel hebben hoor Ja

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:31

jeetje Arwen geef je de naam tinker echt niet... wat een joekel zeg... die heeft het echt goed bij mama lowara

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:44

echt leuk dat comentaar

en ze is zeker gegroeid
echt super leuke tinkerbaby

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:17

Wat een buffeltje is het al!
Dat koppie als je op haar kont krriebelt, om te smelten gewoon!!!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:03

Aaaahh...Arwen is een poepie!!! Lovers

Michelle

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 08:26

Leuke foto's...leuk gedaan hoor Ja
Ze groeit indd echt hard...!!! Ik vind haar mooi hoor.. Lachen

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:27

wat groeit ze hard zeg! en dat navelbreukje ach dat komt wel weer goed, komt volgens mij best vaak voor.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 08:36

Jeetje wat is die al gegroeid zeg. En de cursus is hier met veel plezier gelezen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:15

Leuk dat commentaar...het is al een stevige tante!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:23

de foto's zijn leuk en dat commentaar echt geweldig. wordt inderdaad al een stevig ding zeg.