Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Merilyn schreef:Galoppeerd makkelijk en schakelt goed, maar had in de galop wat meer knie mogen hebben ze houdt het voorbeen wat strak.
Mireille1970 schreef:Straks in het werk met een ijzertje knapt dat ook wel op...
Mireille1970 schreef:Mooi paard joh!!!!!!
ik bedoelde ook eigenlijk meestal maa rik had ent een foto gezien van een nakomeling van PB en die had idd 2 witte voetjes dus neit altijd 4 !!
Venetia schreef:Ik heb hem vrijdag en zaterdag zelf gezien in actie, en ook heb ik PB op stal gezien. Ik was voorheen niet zo fan van hem, maar hij is me zo meegevallen! Hij liep super, echt heel apart.
Dat wijd lopen achter wat hij vroeger deed is ook totaal weg.
Wiepie schreef:Merilyn schreef:Galoppeerd makkelijk en schakelt goed, maar had in de galop wat meer knie mogen hebben ze houdt het voorbeen wat strak.
De vlakke galop lieten veel veulens zien bij het nakomelingenonderzoek. Was ook een bemerking van de herkeuringscommissie.
Dus: de galop van de merrie zal wel goed moeten zijn.
Mijn merrie haar galop had beter gemogen idd. maar gelukkig galoppeert het veulen wel beter dan mama 
Merilyn schreef:ook staat ze voor niet frans en is ze niet koehakkig. Moeders is behoorlijk sabelbenig en ook dat heeft ze niet meegenomen. Ik ben tevreden met het resultaat. Foto in mijn avatar.

Wiepie schreef:Is niet onaardig bedoeld hoor! Aan ieder paard mankeert wel wat, of vriendelijker gezegd: zou je wel iets beter willen zien. De onze is bijvoorbeeld wel licht koehakkig. Ik vond haar ook altijd wel wat beknopt, net als PB zelf. Maar dat is me toch weer uit het hoofd gepraat. De hoeven hadden ook wel wat beter gekund (beetje zacht) en ga zo maar door!
Merilyn schreef:Tuurlijk heb ik ook verbeter punten, ze had van mij wat chiquer mogen zijn, en daarnaast iets meer front mogen hebben. En natuurlijk de galop, de benen ben ik tevreden over. Zo kan ik natuurlijk wel even doorgaan.