Maar vererft hij een beetje maat?
Mijn ene merrie is 1.63m, Landadel x Wendekreis
en de ander is 1,74m Darnels x Ramiro. Voor de Landadel heb ik dus wel een beetje maat nodig!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Quirinake schreef:XXL is die ni ook van flemmingh? Die is toch mega groot geloof ik
Mireille1970 schreef:Hij geeft ook zomaar ineens een e-pony hoor...

parouscha schreef:Wat de meesten zeggen van dat ze slungelig etc zijn, hoeft natuurlijk niet persee aan flemmingh te liggen, maar ook aan de maat, de grote'n zijn gewoon erg moeilijk en slungelig

Kaja schreef:Ik wil je hiermee ook niet van je keuze doen afwijken, maar Flemmingh zou een enorme dreun kunnen krijgen van het OCD onderzoek!!
Vandaar mijn vraag aan Flemmingh bezitters of zij röntgenologisch gekeurd hebben...
Verder zijn het inderdaad fijne paarden..!!!

VValar schreef:
Speculeren speculeren. Foei Kaja, doe je het weer
VValar schreef:Er is nergens nog ook maar iets officieels geplubliceerd over Flemmingh en nakomelingen die ze ook maar iets teveel zouden betrekken bij het OCD-gebeuren
Kaja schreef:Wat doe ik weer....?? Speculeren?? Waar zie je mij nog meer speculeren??VValar schreef:Er is nergens nog ook maar iets officieels geplubliceerd over Flemmingh en nakomelingen die ze ook maar iets teveel zouden betrekken bij het OCD-gebeuren
Flemmingh, Partout, Ferro....
Ga zo maar door, je hebt nog niets gehoord, omdat het onderzoek nog niet afgerond is... En als het waar is wat sommige (lees: velen) denken dan zou Flemmingh best nog wel eens een aardige duw kunnen krijgen...
Maar wie ben ik....
Ik weet wel dat jij fan bent van Flemmingh, maar daar heb ik niets aan!
Ik wil van bokkers horen wat hun of andermans Flemmingh doen tijdens de keuring...!!
Beetje ongegrond might I add. Maarja, dat is nou eenmaal mijn mening.
Ik ben fan van elk goed paard. Zolang ze me maar weten te overtuigen