nu al aan het dik worden kan niet toch??????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

patty1985

nu al aan het dik worden kan niet toch??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 15:58

is het mogelijk dat een merrie die nu pas 40 dagen drachtig is al een beetje aan het zetten is ????wie o wie kan mij dat vertellen Clown

Odess

Re: nu al aan het dik worden kan niet toch??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 16:41

Dat zal wel door het goede gras komen Knipoog Er zit nu veel eiwit in het gras en het is warmer waardoor ze minder energie nodig hebben. Ik merk het bij mijn paarden ook direct.

patty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:50

hahah ja het klinkt misschien gek haha maar ik dacht echt van nou ze begint ineens wel wat dikker te worden, maar net wat je zegt het zal wel door het gras komen Pling want als ik voor dr sta zag ik nooit dr buik en nu steekt ie gewoon een beetje uit hahahaha, want nomaal kan het toch niet Tong uitsteken

crasdis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:33

haha mijn pony is nu 36 dagen drachtig. en toen se van de hengst vandaan kwam was ze heel erg veel afgevallen.. ze was best dun toen.. (ik schrok eigenlijk wel een beetje) nou toen ging ze dag en nacht op het land en nu heeft se al weer een schommelbuikje dus ik dacht eerst ook even van dat kan nu toch niet.. (maar later dacht ik nou zal vast wel door het gras komen)

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:40

onze fries zet na 2 maandjes al uit hoor, terwijl mijn haflinger nooit dik is geweest tot 3 weken voor de geboorte....de 1 of de ander zeg ik altijd maar

patty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 18:44

ja ik zeg we;l dat het van t gras komt maar ik zit net te denken ze staat 4 keer per week maar een uurtje in t land en soms maar 3 keer dus ik weet t niet meer hahahahaha

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:07

Mijn merrie zet nu ook al uit in haar zij, bij haar flanken. Ze staat niet op een al te groene wei Lachen

patty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 19:14

haha ja bij sommige merrie's zie je het bijna niet maar ik moest vanmorgen op wedstrijd en ik stond te vlechten en normaal zag ik geen buik uitsteken maar nu ineens wel een beetje ik dacht van hee dat kan toch niet maar blijkt dus van wel.het is zelf al een flinke merrie ze is erg breed(flink gebouwd) misschien is zij wel zo'n merrie die erg dik wordt :S hahaha