)Okee...wat doe je als je groot wordt...dan ga je vandaag poseren voor de foto voor op je officiele [naam] papieren!!! En om te bewijzen dat je echt die witte vlek op je buik hebt wat je tot echte regular paint maakt!!!
Okee...eerst moest ik van links op de foto...nou ja foto's!!! Want het lukt die tweebeners nooit om in 1x de goede foto te maken...
Dan van rechts op de foto's...weer niet in 1 x!!!
Zien jullie trouwens mijn witte vlek op mn buik???Dan moet ik natuurlijk ook mijn hoofd goed op de foto krijgen... en natuurlijk wéér niet in 1 x goed...maar goed ik als volleerd model heb wel wat geduld (weten jullie nog, mijn eerdere topics?)...dus okee vooruit dan maar!
Mijn superlekkere kontje moet ook op de foto...tja en dat lukt ze dan wel weer in 1x he!?!!!
Hoe kan dat toch?
Okee...en dan moet ik dus bewijzen dat mijn vlek groter is dan 2 inch... Dit lukt ze ook weer niet in 1 x maar goed...voor goede bewijzen moet je geduld hebben en ach...straks heb ik een mooi papier waar "regular paint" op staat...
Eerst buiten:Dan binnen:
en met meetlint:
T is nog niet echt goed te zien, dus eerst maar wat haar wegknippen...ik heb het namelijk nog een beetje koud en dus mijn jas nog niet helemaal uitgetrokken (alleen op mn billen, hals en borst een beetje...daar zie je mijn nieuwe kleur al doorheen komen...)...en dan dus op de foto! Mijn vlek is zo wel veel beter te zien!
Dan nog bewijzen dat mijn huid eronder echt roze is...
Dus moesten ze mn buik nat maken...Wauw!!!! Zo is het goed zeg!!! Nog even bewijzen dat hij echt groot genoeg is!
En dan is het eindelijk klaar en mag ik uitrusten!
Nog even mijn zelfs in 'slaap" knappe hoofd!
Dan even bij tanken! Niets boven melk...de witte motor!!
Dan eten!
En dan dag zeggen!!! Doeiiiii tot de volgende keer!!!
Oh...nog even 1 ding...ik wil Francis graag bedanken omdat ze mijn bazinnetje, die niet zo goed wist hoe t allemaal moest (dom he!?), heeft geholpen met de foto's! Mijn bazinnetje heeft de foto's nu allemaal al doorgestuurd voor op mijn papier!
, je was weer een braaf ventje!
Dat witte onderlipje is echt schattig!
... 
!