Wie heeft er nakomelingen van Saros van het Gestelhof

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bornn

Wie heeft er nakomelingen van Saros van het Gestelhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 12:20

Wie heeft er nakomelingen van Saros van het Gestelhof?
Of wie heeft hun paard gedekt door hem?

Wij willen namelijk onze merrie laten dekken door Saros, maar waren benieuwd of er hier ook nog mensen zijn die een veulen van hem hebben of ook hun merrie door hem laten dekken. En wat het karakter is enz..

We hebben wel op verschillende site's nakomelingen van hem gezien,maar tis toch ook leuk als er iemand die op bokt zit er een nakomelingetje van heeft ofzo.. Haha!

Wel weten wel dat Saros geen vossen doorgeeft Lachen

Hier een foto van Saros van het Gestelhof :

Afbeelding

Afbeelding

dafje

Re: Wie heeft er nakomelingen van Saros van het Gestelhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 23:29

haaj haaj,

sorry voor de enorm late reactie (dit is de 1e keer dat ik hier kom)
maar ik rijd wel eens een saros-zoon. op stal is hij nukkig (net als zijn vader) de saros staat er bekend om dat hij erg gesteld is op prive in de stal. gewoon niks van aantrekken Knipoog. onder het zadel is het echt een super geweldig paard. het paard dat ik rijd kent bijna alle dressuuroefeningen en is heel leergierig. ook heeft Jaipur enorm veel springvermogen. de meter haalt hij bij wijze van spreken op zijn sloffen Cool .

groetjes

Brisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:04

Hoi!
Wij hebben nu een 3 jarige hengst van Saros. Beestje komt uit de kudde, dus kent nog niks. Maar er zit niks kwaad in! Hij leert wel snel, is wel een tikkeltje schuw, maar gezien de omstandigheden (ook opvoeding van de moeder toen hij veulen was) is dat niet abnormaal. Om te rijden zijn de nakomelingen (naar het schijnt) braaf. Heb ik enkel van horen zeggen hoor, zoveel nakomelingen ken ik niet. Wat ik wel vind is dat de nakomelingen langelijnd zijn met leuk gangwerk (die ik gezien heb toch).
Wat is je merrie van afstamming?
Onze Saros is langs moederszijde Magic Owl-Lys de Darmen.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:58

Alle Sarossen die ik ken zijn stuk voor stuk hele brave, makkelijke sokken. (ik bedoel niet dooie platte knollen)
Iedereen die ik ken die een Saros kent zegt precies hetzelfde, zit niks kwaad in.

Brisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:21

Ja, daarom hadden wij bij deze merrie voor hem gekozen, qua exterieur pastte hij er op en voor het karakter, want de merrie is een pittige tante!! Een goed paard, maar je moet ze *!?!* rijden!!!

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 20:57

Onze merrie is 1 juli uitgerekend en loopt nu dus 10 dagen overtijd.
Dus het is nu een spannende tijd, als het veulen er is zal ik hier wel een foto'tje plaatsen.

De merrie haar vader is Falco. Knipoog

Brisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:28

UkkieY, wat spannend!
En ja, foto's zijn altijd leuk!