Na bijna 7 weken wordt het toch wel weer eens tijd om jullie te laten zien hoe onze kleine meid al is gegroeid. Ze vindt zichzelf echt het slimst van allemaal en vindt het ook helemaal niet nodig om bij moeders te blijven, ach ja je bent stoer of je bent het niet hé!
We dachten eerst dat Antarcticka donkerbruin zou gaan worden, maar nu ze haar veulenhaar aan het verliezen is ziet het er naar uit dat ze misschien wel zwart wordt (in iedergeval zwartbruin). Met moeder Laicka gaat ook alles goed ze geniet met volle teugen van het moederschap en als het goed is, is ze op dit moment drachtig van Lord Sinclair (ze moet nog gescand worden dus duimen maar!)
nah ja genoeg gel*lt hier de foto's van Antarcticka:
eerst nog even eten natuurlijk (gaat wonderbaarlijk goed ondanks mijn lange benen)
Dan even een warming up
En racen en bokken maar....
En tot slot moet iedereen natuurlijk nog even zien hoe mooi mijn hoofdje wel niet is.
Sorry voor de hoeveelheid foto's maar ik kon niet kiezen. We hebben trouwens besloten om Antarcticka te houden dus als nog iemand een goede opfokstal weet horen we het graag!
En wat vinden jullie van onze jongedame?
Groetjes
PS: als het goed is (dus als mams meewerkt en gewoon drachtig is) gaan we 16 juli met Antarcticka naar de centrale keuring in veghel.