*Andante 10 dagen oud*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fnanne

*Andante 10 dagen oud*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 17:31

Tijd weer voor een topicje... Bloos

Andante wordt al een hele dame, energie voor tien, dingen uitproberen en... Kennis maken met een halstertje.

Afbeelding

Afbeelding
Ze heeft de oren van mams...

Afbeelding

Afbeelding

In tegenstelling tot wat ik eerst dacht heeft ze nog meer wit... Over de linkerkant van haar buik loopt een baan witte haren. Tevens heeft ze toch wel wat wit onder haar buik... Geloof ik Knipoog
Ze is nog erg schuchter, maar blijft wel nieuwsgierig. Mamma Fanja is weer zichzelf en laat zich weer vertroetelen. Ondertussen echter wel een oogje houdend op kindlief...
Haha!

DMHorses

Re: *Andante 10 dagen oud*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:34

jeetje 10 dagen alweer! Wat gaat die tijd hard zeg! Ik ben jaloers op die 4 witte voeten Haha! Laat moeders het nu wel toe dat je aan haar kind zit?

gr. dor

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:36

Wat een mooie hoge sokken heeft deze prachtige dame! Wat gaat het snel he, geniet er nog maar van!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:43

Alweer 10 dagen jee de tijd vliegt joh vind het echt een knapperd Enne in die week is er knap met wit gestrooid Clown .
Hoe ging het met het halstertje omdoen ?

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 17:46

Haha! Ja... wat gaat de tijd snel, nietwaar?
Ben benieuwd of ze nog meer witte plekken gaat krijgen...
@ Gitta: halstertje omdoen viel mij mee. Andante in de stal, Fanja in de deuropening en dan: vangen. Het ging best heel goed vond ik, Andante had na die tijd wel zoiets van: "What the f*ck just happened?"
Citaat van Wranglerbutt... Bloos
Vandaag kwam ze voorzichtig weer naar me toe terwijl ik Fanja aan het borstelen was. Ik denk dat we op de goede weg zitten...

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:50

Moet hier ook nog gebeuren halstertje omdoen dus was wel benieuwd hoe je het hebt gedaan!!!! We hebben in ieder geval wel beiden dames gekregen met genoeg wit enne gewoon lekker zo doorgaan ze komt vanzelf ze zijn veel te nieuwsgierig Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:59

Agos, wat is ze toch een schatje he Lovers ! En fijn ook dat mams weer haar eigen ik is Lachen!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:40

Hahaha, die oren! Haha! Leuke foto's, het halstertje staat haar goed! Knipoog
Jammer dat ik gisteren geen Cheese! heb gemaakt toen ze het ~na een kleine worsteling~ net om had... [Dat 'what-the-f....' moment dus Afbeelding] Wat kan dat veulen beteuterd kijken, zeg!
Ik was gisteren echt zwaar onder de indruk van Fanja, die ons zomaar toestond zo met haar kind te sollen. Door zo rustig te blijven heeft ze er toe bijgedragen dat er zo min mogelijk stress ontstond bij Andante. Toppie! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 02-06-05 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:50

Hartstikke fijn om te horen dat mama weer de oude is! Geduld is een schone zaak in paardenland.. nu de kleine nog, maar zo lang ze maar nieuwsgierig blijft, dan komt dat schuchtere ook wel goed!
Al enig idee over de wortels???

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:39

Ben 'n beetje benieuwd of je al antwoord hebt gehad op de vraag die je in je vorige Andante-topic stelde:
Citaat:
Kennen jullie het gedrag waarbij de merrie het veulen in de rug hapt en het zo "dwingt" te gaan liggen? Fanja doet dit regelmatig bij Andante. (Waarop de kleine braaf gaat liggen en net als mams weer staat te grazen opspringt en wegstuift... Dit tot grote frustratie van Fanja die met een hinnik er achteraan dendert...)

Ik heb hier en daar eens rondgevraagd, maar niemand herkend zulk gedrag van de merrie.
Doet Fanja het nog steeds, of is er geen beginnen meer aan met die bijdehandte kleine? Haha!