Gr. Melina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jimmy schreef:Ik ga naar assendelft met mijn 4 jarige duitse merrie Raja Dirmora,wij gaan voor stamboekopname en hopelijk meer als dat kan.hebben jullie voor mij een tip over het voorbrengen ik wil het niet zelf doen ,en weet van toen ik met mijn ruin ging ,dat daar voorbrengers zijn,maar dat is altijd zijn geregel en gestress.ik zou graag van te voren al iemand regelen.dus als jullie nog iemand weten ,die die dag wil en kan!!! voorbrengen dan hoor ik het graag.
) op bokt aan
als voorbrenger. Ik was heel tevreden Marlous ook en Tsja je kent Suus dus die kan je ook wel meer vertellen over wouter zijn voorbreng kwaliteiten Masje heeft hem ook ingeschakeld om Tiara keuringsklaar te maken.
) dan even roepen.
Melina schreef:Misschien is hier al een topic over geweest, maar is was benieuwd of er nog mensen zijn die naar de NRPS keuring gaan met hun paarden of pony's? Wij gaan met een NRPS merrie van Krimh x Baccarat, ze doet mee aan de merrie keuring en aan bestgaand. We gaan naar de keuring in Lunteren. Ben wel benieuwd of ik nog tegenstanders kan verwachten van het forum![]()
![]()
Gr. Melina
Wil haar eigenlijk wel ster hebben, maar aan de andere kant heb ik het een beetje gehad met die stomme rondjes aan de hand
(merrie is aan de hand nu eenmaal niet zo spannend, maar ze springt echt heel fijn. Alleen daar heb je dus zo weinig aan bij het NRPS...)
kweenie schreef:Ik ga ook. Met m'n merrie (v. Nimmerdor x Landgraf). Zij heeft een veulen aan de voet van Sergi van Vreeburgh. Deze doet ook mee. En dan gaat ook haar 5-jarige dochter van Jet Stream mee. We hebben er dus drie.
Maar wij zijn geen 'tegenstanders' want wij zitten in de regio Zeeland-West Brabant.
) kweenie schreef:* Petraaken. Nee daar is het NRPS altijd vrij laat mee. Ik heb wel al een boekje van de zeeuwse dag van het paard, maar daar staat het NRPS niet in. Hier zaten ook de toegangskaarten en parkeerkaart in. (Maar dat wist je waarschijnlijk al.)
kweenie schreef:Vandaag heb ik de brief met catalogusnummers en aanvangstijden van Vrouwenpolder gekregen. Er worden geen cataligi opgestuurd, die kan je NA BETALING VAN HET INSCHRIJFGELD bij het secretariaat afhalen.
Nou ben ik blond maar er was toch geen inschrijfgeld?