Connemara hengsten??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Connemara hengsten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 21:36

Hebben jullie misschien een aantal foto's en/of wat informatie over verschillende Connemara dekhengsten? Ik kon weinig vinden op het forum of via google. Misschien hebben jullie wat info voor mij?

Gr. Melina

TriesV

Re: Connemara hengsten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:18

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 11:43

Ja, maar de zijn dat de enige goedgekeurde hengsten die daar onder het kopje dekhengsten staan?

gerdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 14:57

ja dat zijn idd de enige hengsten die ze hebben het is de afgelopen jaren aardig teruggelopen. ik had ook een connemara dekhengst, maar omdat er weinig vraag naar was hebben we hem laten castereren om hem makkelijker te kunnen verkopen, ik ging namelijk over op de paarden en ik denk dat er nog meer mensen zo gedacht hebben.
het is echt heel jammer maar het connemara ras is nou eenmaal niet het meest gewilde ras in ons land terwijl het toch hartstikke fijne paardjes zijn.

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:56

maartjuh (?) hier op bokt rijdt, of heeft echt een super connemara dekhengst gereden.
raputin heette die geloof ik...
als je haar even pm't die weet er vast veel meer van.. (ze heeft zelf ook nog 2 connemara pony's dacht ik eens gelezen te hebben)

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 06:48

Op www.deleliaard.nl hebben ze volgens mij ook twee connemara dekhengsten staan (Ben Hur en Easter).