Wie kent Røsslgaard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nobbygaard

Wie kent Røsslgaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 11:53

Ik heb gisteren van het fjordenstamboek doorgekregen dat bij hun 1 veulen bekent is genaamd uit mijn fjordenmerrie Nobbygaard en dat is: Røsslgaard.
Zij staat helaas nog steeds geregistreerd op stal Ermgaard en is niet gechipt. Wie kent deze fjord?

reentje13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:43

Rosslgaard is een nakomeling van mijn verzogr pony Tommy(laus). En was ook van stal ermgaard

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 21:30

reentje13 schreef:
Rosslgaard is een nakomeling van mijn verzogr pony Tommy(laus). En was ook van stal ermgaard

Ooohhhhh, wat leuk dat jij Laus hebt. Ik heb Laus nog als hengst gekend. Ik dacht dat Laus naar Belgie verkocht was als ruin en dat hij daar western gereden werd.

reentje13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:30

nobbygaard schreef:
reentje13 schreef:

Ooohhhhh, wat leuk dat jij Laus hebt. Ik heb Laus nog als hengst gekend. Ik dacht dat Laus naar Belgie verkocht was als ruin en dat hij daar western gereden werd.

Hij stond ook in Belgie, en daar is hij weer aan mensen verkocht. En daar hebben we hem weer van.

petraaken

Re: Wie kent Røsslgaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 08:44

Slotje. Topic is 4 jaar oud.