San Remo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

San Remo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 16:46

Hoi,

Wie kan mij wat vertellen (en heeft plaatjes) over de hengst San Remo?
Ik heb geen idee wat voor een hengst het is... Kwpn e.d. bedoel ik dan.

Het is nl. de vader van een jaarling bij mijn verzorgpaardjes.
Ik had ook al gezocht bij 'zoeken' maar daar kon ik niets over vinden.

Wie o wie helpt me? Haha!

Sjappie

Re: San Remo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:49

Maayke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:52

Afbeelding

Zwart, stm. 1.69 m. geb. 1999
Wolkentanz I x Volturno x Azur

Deze imponerende zwarte hengst kreeg in Ermelo en 8,5 voor aanleg als dressuurpaard. In 2004 liet San Remo een mooie collectie veulens zien met veel takt en fraaie zelfhouding in beweging. In 2004 zat San Remo in de finale van de Pavo-Cup.

Dekgeld excl. € 900,00

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:55

Ik vind San Remo een super hengst!! Hij brengt net datgene aan schwung wat zoveel kwpn'rs missen. Hij drukt ook echt een stempel qua front. Je kunt hem wel alleen gebruiken op een merrie met voldoende kracht vanachter. Wij hebben een San Remo x Negro en dat heeft eigenlijk perfect uitgepakt!!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 16:57

Bedankt! Haha!

En is jullie toevallig ook bekend wat voor karakter hij doorgeeft aan zijn veulens? Want de merrie is namelijk niet echt betrouwbaar . Dus ik vroeg me af of hij dat ook erfelijk doorgeeft?
De moeder is daarentegen super makkelijk.

De jaarling is: San remo x Lord Sinclair

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 17:04

dat is een zeer interessante jaarling!!!

Onze jaarliing van San Remo is erg speels en ondeugend. Moeder was niet al te gemakkelijk.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 18:23

De jaarling van San Remo die ik ken is heel vriendelijk in de omgang (moeder v. Belisar; over Belisar zijn de meningen verdeeld) en aanhankelijk. Kon je gewoon los in de bak poetsen. Soms wel wat brutaal, maar dat was dan ook wel grappig. Moeder is erg vriendelijk evenals haar halfzusje.

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 18:44

lord sinclair maal san remo Kwijl mooie combi
ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met san remo's
ga dit goed volgend Clown

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 19:10

Ik heb ook een jaarling van San Remo.
Het is een super braaf en aanhankelijk dier, maar dat kan ook van haar moeder komen (v. Flemmingh).

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 20:07

Tegenover mijn paard staat een jaarlinghengst van San Remo. Het is een erg leuk dier. wel een pittig karakter maar heel eerlijk.
De moeder van dit veulen heeft veel volbloed in haar lijn en is erg heet.
De jaarling is in karakter veel stabieler dan zijn moeder.
Hij is ook erg mooi en correct gebouwd (voor zover je dat kan beoordelen op deze leeftijd Haha! )

Ik heb San Remo op de hengsteshow gezien in Nederwetten. Daar hing hij wel meer in de lucht dan met zijn voetjes aan de vloer Haha! Tong uitsteken

mariekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 20:44

Ik heb san remo in ermelo moeten verzorgen, het is een hele lieve hengst, hij heeft wel hengstenmanieren maar was toen in ieder geval een leuke lieve hengst zonder rare fratsen.
Ik heb zelf ook getwijfeld om ermee te dekken, maarja er zijn zoveel hengsten...

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 20:49

Ik zag San Remo iedere dag toen ik bij Els Jansen werkte,ik vondt hem niet zo heel opvallend,hij heeft wel een mooi front maar ik vindt hem niet super lopen.

zaragossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:29

Hoi,

Ik heb super goede ervaringen met San Remo.
Mijn Merrie Van Democraat(keur) Z dressuur. Heeft er twee nakomelngen van. De twee jarige is bruin en gekocht door Joop V Uytert voor de hengsten opfok. Hij heeft alleen daar in het schapengaas gezeten en heeft een lelijke wond op zijn achterbeen, dus of hij word gepresenteerd op de hengsten keuring dit najaar weet ik niet. Hij is wel supergaaf.En een jaarling, schimmel, Net zo gaaf. Alletwee heel mooi en super lopen.
De twee jarige was wat meer brutaler als de jaarling,maar goed hanteerbaar. Het is met alle hengsten zo dat hij bij je merrie moet passen. Je kunt wel naar bepaalde dingen kijken, maar eigenlijk weet je het pas zeker als je het veulen ziet!!
Mijn merrie is nu drachtig van United en haar eerste veulen was van Gribaldi, hebben we nog steeds. Heel goed karakter en heel lief loopt ong. L1 ook schimmel.4jr.
succes met je keuze.