Kennen jullie de hengsten Goodlord en Jacorde?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horsecrazy

Kennen jullie de hengsten Goodlord en Jacorde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 10:15

Ik zit te denken om mijn merrie te laten dekken.

Kan iemand mij wat vertellen over de hengst Goodlord (nrps). Ik weet dat hij gefokt is door Jansen in Enter. Maar weet iemand wat meer en is er een foto beschikbaar?

Over de hengst Jacorde kan ik wel info vinden alleen heb ik nog geen foto kunnen vinden. Wat is jullie ervaring met deze hengst?

Alvast bedankt voor alle info.

beep

Re: Kennen jullie de hengsten Goodlord en Jacorde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 13:14

montender78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:10

Ik heb een jacordexmythens merrie, fijn bloedmerrie heel mooi gebouwd ,concorde drafje echt spring gebouwd heeft Z gelopen onder de amazone C.Lankester vrat het hout op als het moest ik bedoel in de ring deede ze alles voor je was alleen niet te vervoeren.We hebben haar nog uitgebracht in het M springen ...overal vooraan die wedstrijden die ze liep, ze is op dit moment drachtig van berlin voor de 2e maal ,1emaal fout gelopen.Maar goed ik zou toch voor een andere hengst kiezen ....waarom deze 2 die allebei op hetzelfde station staan ...is dat alleen maar voor het makkelijke?Er zijn toch 10xbetere hengsten ik zou bv in het geval van jacorde voor Gentleman kiezen jacorde brengt beestjes met een moeilijke mond!...

horsecrazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 09:39

Bedankt voor de antwoorden.
Ik had de site van jansen zelf niet gevonden.
Ook goed te horen wat de ervaring is met een afstammeling van Jacorde.

Het lijkt me leuk (ik weet wel waar ik aan begin) om een veulentje een keer bij mijn merrie te hebben lopen. Het ging me verder niet zozeer om papieren of iets dergelijks, dus hoefde wat mij betrof ook niet een goedgekeurde hengst te zijn. Dus iemand bood mij een afstammeling aan van Goodlord x Jacorde om die bij mijn merrie te doen.
Dus vandaar. Maar ik heb al besloten om het niet te doen.

Bedankt