Ja sorry maar ik ehb weer info nodig :p T gaat over een paard waar we naar gaan kijken (wie weet kopen) ze is dus van modern en haar moeder is Hianca. Een bruine merrie. Wie heeft wat informatie? Ik heb hieronder een stukje info van de papieren dan kunnen jullie me misschien vertellen wat jullie verwachten van hoe ze zal gaan lopen qua benen jeweetwel of ze ze hoog op gaat tillen?
Groetjes!
ps. waar staat Sgldt voor???
"Vlas Van De Bolderen"
V: Modern V.v.d.V.: Holland's Golden Boy M.v.d.V.: Idulga
M: Hianca V.v.d.M.: Renovo M.v.d.M.: Bianca
Laatst bijgewerkt door bashkircurly op 31-05-05 07:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Of ze ze hoog op gaat tillen is niet te zeggen vanaf de papieren. Wij hebben hackney's staan, 3 volle broers en zussen. De oudste is een topper, de jongste is leuk, zal het aardig gaan doen op wedstrijden en de middelste is een "schillenhit". Wordt nu ingereden om als rijpony door het leven te gaan, heeft weinig knie-actie. En als je er geen ijzers onder doet zal het sowieso meevallen met de knie-actie. En bovendien, als ie zo verkocht wordt als rijpaard is het er sowieso eentje die niet uitblinkt in de gangen, anders was ie wel de tuigpaardensport ingegaan.
wechelshof