Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
.
, maar beter dan niks..]

(maar hij is het niet
)
. 

aafje87 schreef:Fjord X NRPS en dan speciaal Romantic Popcorn ! zie www.romantico.nl

batje schreef:aafje87 schreef:Fjord X NRPS en dan speciaal Romantic Popcorn ! zie www.romantico.nl
Volgens mij zit daar geen Fjord in hoor?
izabella schreef:batje schreef:
Volgens mij zit daar geen Fjord in hoor?
Inderdaad. Popcorn heeft geen druppel fjordenbloed. Wel een leuke hengst.
aafje87 schreef:Nee hij heeft totaal niets aan fjordbloed in zich, maar dat was toch ook de bedoeling van een kruising?
Ik heb een jaarlinger van hem gezien(moeder fjord) en dat jaarlingertje was erg mooi!
Wat donkerder valk kleurig met combinatie valk/zwart in manen en staart en uiteraard aalstreep en wildstrepen over de benen. En toen was het pas een jaarlinger.
Citaat:Aaah, het was een advies.. ik dacht dat het een voorbeeld van een kruising met Fjord was.. sorry, verkeerd begrepen
aafje87 schreef:Citaat:Aaah, het was een advies.. ik dacht dat het een voorbeeld van een kruising met Fjord was.. sorry, verkeerd begrepen
Jap dat klopt. Juist omdat je dan helemaal geen risico loopt om de wild/isabel kleur te laten verdwijnen!