Nieuwe foto's ARROW bijna 1 week oud!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje17

Nieuwe foto's ARROW bijna 1 week oud!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 14:59

Vrijdag (toen het 34 graden was) heb ik nieuwe foto's van Arrow gemaakt. Hij was toen 6 dagen oud. Het zijn er wel wat veel want ik kon niet zo goed kiezen Haha!
De teksten bij de foto's zijn van Arrow....

Na flink wat stribbelingen had ik hier dus voor het eerst mijn nieuwe leren halster aan. In het begin vond ik het helemaal niet leuk; het voelt ook zo raar aan je hoofd! Maar na een kwartier was ik er wel aan gewend. Het was eigenlijk ook veel te warm om mij druk te maken. Op deze foto lig ik voor het eerst met mijn halster aan. Vinden jullie niet dat ik hele lange benen heb?

Afbeelding

Oh wat is het warm en wat ben ik moe....

Afbeelding

Omdat ik op de wei ging, mocht mijn halster weer af. Dan wil ik best even naar dat gekke flitsding kijken....

Afbeelding

Toen ik op de wei kwam ging ik eerst heel hard en gek rennen. Mijn baasje probeerde mij steeds te volgen met het gekke flitsding, maar dat ging haar niet zo goed af....

Afbeelding

Ik ben weg.... dag mama, dag baasje....

Afbeelding

Van al dat rennen kreeg ik wel dorst....

Afbeelding

En honger....dus doe je hetzelfde als mama en eet je van dat vieze groene spul. Ik kan er alleen zo moeilijk bij....

Afbeelding

He, wat moet dat daar....

Afbeelding

Even met mama een sprintje trekken....

Afbeelding

En dan....wat ga je dan doen?

Afbeelding

Ik controleer elke dag de hele wei op groene gras monsters....

Afbeelding

Vermoeiend hoor, zo'n controle....

Afbeelding

Ik wil best poseren, maar ik moet zo nodig plassen....dan maar allebei te gelijk....

Afbeelding

En na het plassen hinik je als een echte hengst....tot de volgende keer....

Afbeelding

Zo, dat waren weer wat foto's. Vinden jullie dat hij al gegroeid is?

Ook heb ik nog een vraagje: Arrow probeert constant te bijten als hij naar mij toekomt. Hij bedoelt het niet kwaad, want hij heeft zijn oren naar voren. Moet ik hem daar nu voor straffen? Ik heb gezien dat de andere hengstjes op stal het ook doen.

NuggT

Re: Nieuwe foto's ARROW bijna 1 week oud!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:26

Ah wat een lieverd joh. Lovers De mamma is ook een lekker ding.. Tong uitsteken
Leuke tekst heb je er bij geschreven. Echt hele leuke foto's Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:30

Erg leuk veulen Ja
Als hij bijt geef je hem gewoon een tikje op z'n neus met een vinger en zeg je stevig "NEE", werkt over het algemeen prima en ze weten heel snel wat nee betekent.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:53

Roosje17 schreef:
Ook heb ik nog een vraagje: Arrow probeert constant te bijten als hij naar mij toekomt. Hij bedoelt het niet kwaad, want hij heeft zijn oren naar voren. Moet ik hem daar nu voor straffen? Ik heb gezien dat de andere hengstjes op stal het ook doen.

Ja!

Ik vind het zo'n schattige kleur met bles, dat ik het haast zonde vind dat ie schimmel wordt. Bloos

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:54

Het is juist mooi dat hij schimmel wordt! Ik wil een schimmel en ik krijg een bruine denk ik Tong uitsteken. Schimmel is bij mij trouwens geheel van de baan, maar ach.. zo lang er maar een gezond veulen zonder problemen op de wereld wordt gezet! Lachen

Arrow ziet er super uit, een echte stoere vent met lange benen! Cool

Roosje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:24

Ilindra schreef:
Erg leuk veulen Ja
Als hij bijt geef je hem gewoon een tikje op z'n neus met een vinger en zeg je stevig "NEE", werkt over het algemeen prima en ze weten heel snel wat nee betekent.

Dit heb ik inderdaad gedaan en het werkte goed!

Alleen gisteren deed hij zo raar:
hij stond in de stal te suffen (op rust), en ik liep naar hem toe om hem te aaien. Doet hij zijn oren plat in zijn nek, stijgert hij en probeert mij vervolgens te bijten. Dus ik geef hem een tik op zijn borst. Stijgert hij weer tegen mij aan met zijn oren in zijn nek (en probeert te bijten). Ik heb hem toen net zo lang vast gehouden totdat hij zijn oren naar voor deed, en heb hem toen losgelaten. Hij ging toen staan mokken achter in de stal en verschool zich achter moeders....

Vandaag deed hij gewoon weer normaal, net als anders.

Zou het komen omdat hij gisteren moe was (was bezweet, omdat hij op de wei had gerend) en dus niet gestoord wilde worden. Of is dit zijn karakter en wordt hij dus niet vriendelijk Boos!
De moeder is heel braaf en makkelijk in de omgang, alleen geen knuffelpaard.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:59

Hij is gewoon hengst aan het zijn. Je hebt hem goed aangepakt. Die van mij draait nog wel eens zijn kont tegen zijn moeder aan en gaat dan staan bokken. Myrdal loopt dan gewoon weg. Dus ging hij het bij mij ook doen, zodra hij zijn kont omdraaide riep ik NEE en gaf ik hem een tik op zijn kont. Na 2 dagen deed hij het niet meer.
En ik heb ook een hele makkelijke merrie.
Hij is gewoon zijn grenzen aan het ondekken, Andros begon daar ook heel snel mee, ook het bijten.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:15

hahhahahahahah, ja dat bokken!! dat deed die van mij ook, die dreef mij in een hoekje, en dan bokken maar!! zo echt stout!! Nu doet ze het niet meer, en bijten kent ze gelukkig niet!!

Mooi veulen hoor! Denk je dat het een schimmel wordt??

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:36

Mooi halster hoor!! Lachen
Ook echt een super mooi veulen!!
Wat heeft hij een leuke aftekening op zijn hoofd!! Haha!