Stal Agrovorm uit Dinteloord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mansolein

Stal Agrovorm uit Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 07:22

Wie kan mij helpen met het vinden van een adres gegevens van stal/ paardenhouderij/ fokkerij Agrovorm uit Dinteloord.
De AES goedgekeurde hengsten Agrovorms Incredible is ook van hun en word gereden door hun dochter Annemiek van de vorm.

Ik denk namelijk een paarden te hebben die door hun is gefokt en waarvan het papier niet te achterhalen valt.

Wie kan mij helpen????!!!!

AphroditePK

Re: Stal Agrovorm uit Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 08:14

Van der Vorm heeft zijn stal Agrovorm in Dinteloord verkocht aan Eric Berkhof en ook alle paarden... Waar hij nu zit weet ik niet, iemand anders?

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 08:28

woont de fam. van der Vorm zelf wel in Dinteloord???? En heb je toevallig een telnum. van die Eric Berkhof?

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 08:29

is er trouwens een connectie tussen stal agrovorm en stoeterij bolvorm?

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:50

Ik dacht dat de dochter nu in Duitsland is gevestigd.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 15:54

Ja, dat heb ik ook begrepen vanuit het bericht op de kwpn site.

Kehylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:28

hun dochter annemiek die rijd in duitsland en Incredible die dekt ook in duitsland dat weet ik toevallig van een vrouw bij ons op stal die voor bolvorm heeft gesprongen en dus ook incredible heeft gerede voordat Annemiek van der Vorm erop ging rijden (maar das wel een goede combinatie Annemiek en Incredible!)

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 13:26

we hebben ook nog een merrie die van stal Bolvorm komt namelijk Attentia van Ahlet Z x Lepanto een grote bruine holsteiner merrie met zwarte manen, staart en benen. Ze zou daar voor de fok ingezet geweest zijn. Kent ze die misschien????Ik ben namelijk al een tijd waanhopig opzoek naar info.
De tweede merrie die daar (misschien weet ik niet 100 % zeker) vandaan komt heette volgens mij Agrippa's Miracle ( de naam is niet geheel zeker) dit is een donker bruine merrie van ongeveer 1.69 ze heeft ook zwarte manen, staart en benen. En een soort van uitgeveegde kol naar rechts ( als of hij uitgesmeerd is). Kent ze misschien een of beide merries? Zou je dat alstublief willen vragen???????

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:57

heb je in eerder topic al vermeld dat door stopzetting ,het geheel daar te koop stond en dat je weinig zal kunnen vragen over deze merries .
Er is door de belastingsdienst beslag gelegd op het hele spul daar en de verkoop zal dan ook waarschijnlijk niet doorgaan .Ik denk dat deze mensen niet veel zin hebben om dit op te lossen ,ze hebben blijkbaar andere zorgen aan hun hoofd ;Verder stonden er daar zo veel honderden paarden ,dat je iemand zal moeten zoeken die er gewerkt / verzorgd heeft en die van al die paarden nog iets weet

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:59

Mansolein schreef:
is er trouwens een connectie tussen stal agrovorm en stoeterij bolvorm?

is eigenlijk hetzelfde: stal waren de wedstrijdpaarden ,stoeterij was het fokkerij gedeelte met fokmerries en jonge paarden

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 14:25

libke schreef:
heb je in eerder topic al vermeld dat door stopzetting ,het geheel daar te koop stond en dat je weinig zal kunnen vragen over deze merries .
Er is door de belastingsdienst beslag gelegd op het hele spul daar en de verkoop zal dan ook waarschijnlijk niet doorgaan .Ik denk dat deze mensen niet veel zin hebben om dit op te lossen ,ze hebben blijkbaar andere zorgen aan hun hoofd ;Verder stonden er daar zo veel honderden paarden ,dat je iemand zal moeten zoeken die er gewerkt / verzorgd heeft en die van al die paarden nog iets weet

Ik ben het absoluut met je eens dat het moeilijk is om info te vinden, maar ik moet toch iets doen en nooit geschoten is altijd mis. Misschien heb ik geluk, zo niet dan heb ik het in elk geval geprobeert. De holsteiner merrie is trouwens begin maart 2003 verkocht en de donker bruine merrie heb ik in mei 2002 gekocht. Dus voor de hele toestand daar geloof ik.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:04

Bij bolvorm is er vaker geknoei geweest met sperma e.d. Er zijn zelfs veulens geboren die dan zogenaamd van incredible waren, maar gewoon van een andere hengst waren!!
Heel het bedrijf staat nog steeds te koop.
Waar ze nu zitten weet ik niet.