In IDS gisteren staat op pagina 42 een advertentie van deze dekstation over de mogelijkheid tot deelname aan opfokplan. Zijn er mensen die dit station kennen of als dekstation of als opfokstal. Zo wel, wat zijn jullie ervaringen?
Is hier in Veeningen (drenthe) volgens mij, die jongen is robert roording, rijd geloof ik manhattan. Heb geen idee hoe en wat, weet alleen dat ze een hensgtenhouderij zijn zeg maar. Ik zou gewoon ff bellen als ik jou was.
Ik ben een paar x met Susan Bouwman mee geweest, die reed Tsjipke en Rintse daar (ggk friese hengsten), ook heeft Robert een paar keer een paard voor haar gereden toen ze dat zelf niet kon. Het ziet er daar iig gewoon supernetjes uit, echt alles keurig voor elkaar en hele aardige mensen!
Zou Daantjuhhh *of iets in die trant haha* hier even pben of Miekjuh, deze hebben ook wel ervaringen bij/kennis over Stal Roordink en kunnen je er misschien wat over vertellen...
Ik kom er nu al twee jaar weer om mijn merrie's te laten dekken breng er deze week weer drie heen. Het zijn echt hele vriendelijke mensen en het is daar ook goed georganiseerd. Ik zou zeggen kijk eens op hun website www.dekstationroordink.nl of bel hun even.