Hoezo brutaal, zelfverzonnen cijfers Santano

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AphroditePK

Hoezo brutaal, zelfverzonnen cijfers Santano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 08:02

Iedereen In de Strengen gezien? En de advertentie van Santano (v.Sandro Hit)? Als cijfers vermelden ze 9 (stap) 9 (draf) 9 (galop) en 10 (aanleg)!!! Terwijl de KWPN-commissie tocht echt een 7 en 3x 8,5 gaf. Hebben we hier te maken met een publiciteitsstunt?

Ritmisch

Re: Hoezo brutaal, zelfverzonnen cijfers Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:16

Ik heb net de IDS er even bijgepakt en idd!! Wat een stelletje zeg... Dit moet toch niet kunnen..

AphroditePK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 08:17

levert ze vast extra dekkingen op á 1000 euro. Wat n geld he?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:22

Jeetje Misselijk
Wat afschuwelijk kinderachtig zeg!!
Zouden ze zulke dingen vaker doen??

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:25

Ik heb ff gekeken of de advertentie ook in de Paardenkrant staat en ja hoor daar staat precies dezelfde advertentie. Het verschil is alleen dat er in deze advertentie WEL de goede cijfers bijstaan!! Mijn idee is dat toen de advertentie opgemaakt werd, men nog niet wist welke cijfers de hengst zou krijgen, en er naar willekeur wat bijgezet hebben om toch invulling te geven aan de plek in de advertentie. Ik denk dat ze later 'vergeten' zijn de goede cijfers erbij te zetten..

En idd 1000 euro is erg veel geld voor een hengst waarvan je nog niet weet hoe hij het gaat doen in de fokkerij..

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:29

De advertentie van Gebr vManen in IDS is wel correct. Resim Dressage heeft bij de paardenkrant een los A4 zitten waar ook de juiste cijfers opstaan.
Wel opvallend: Resim IDS, Resim los A4 advertentie en Gebr vManen hebben 3 x een verschillende stokmaat bij de hengst staan Lachen

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:01

Het papier klopt ook goed. Vader van Sandro Hit is Sandro Sang (ja de A zit echt dichtbij de O op het toetsenbord). Verder zijn de vader EN moeder van Loretta beide Ramino. Als je het dan doet, doe het dan goed, want dit is gewoon superslordig!

kwintie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:29

[b]Tja wat een onzin die cijfers!
Wij waren bij het examen en dat hebben ze echt niet gezegd.
Maar goed als je al 1000 euro wil hebben als dekgeld moeten zijn cijfers toch wel wat hoger zijn, dus wat doe je dan? Pling Je vezint gewoon wat!
Zielig hoor..........

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 13:23

In de hoefslag is dezelfde advertentie van de Resim wel met correcte cijfers.

Niettemin, 1000euro voor een net gekeurde hengst is wel erg veel. Maarja dat zijn tegenwoordig wel de prijzen geloof ik. Maar voor 1000euro kan ik ook een ggk Keur hengst krijgen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:25

voordat iedereen conclusies gaat trekken,mischien is het gewoon een drukfout van IDS..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:37

De sandro sang en ramino komt echt van hunzelf, aangezien deze ook zo fout op de website staat. Tja en die andere cijfers. Misschien hun fout, misschien een drukfout, misschien verkeerd doorgegeven, hoe dan ook. Ik zou voorlopig niet dekken met die hengst.

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:42

Sammie schreef:
De sandro sang en ramino komt echt van hunzelf, aangezien deze ook zo fout op de website staat. Tja en die andere cijfers. Misschien hun fout, misschien een drukfout, misschien verkeerd doorgegeven, hoe dan ook. Ik zou voorlopig niet dekken met die hengst.

waarom niet, de cijfers van het KWPN weet je toch? als de hengst je merrie past en je wilt voor een jonge hengst 1000euro neerleggen.

Misschien hadden ze de advertentie voor IDS al eerder opgegeven?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:45

lucas03 schreef:
waarom niet, de cijfers van het KWPN weet je toch? als de hengst je merrie past en je wilt voor een jonge hengst 1000euro neerleggen.
Misschien hadden ze de advertentie voor IDS al eerder opgegeven?

Wat een ander doet moet hij/zijzelf weten. Maar IK zou voorlopig niet dekken met deze hengst.

En dat laatste zou idd erg brutaal zijn, zelf al cijfers geven voordat je uberhaupt weet welke cijfers hij kreegt.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 17:00

voor zoveel geld kies ik liever een hengst die meer bewezen heeft!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 18:17

De cijfers waren al wat eerder bekend heb ik vernomen..ik zou ook niet dekken met hem,maar dat is gewoon omdat Sandro Hit me niet echt aanstaat..en de hengst een wat traag achterbeen heeft..wat dus absoluut niet op mijn merrie past.Ik krijg er een beetje een gribaldi beeld bij..

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:16

dit komt idd wel erg slordig op mij over, wel raar zeg...

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 12:15

Lijkt me idd geen publiciteitsstunt eerder een knullig foutje.

bij een andere advertentie uit de IDS staan wel de goede cijfers.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:43

Ik moet zeggen, dat ik het dekgeld wel erg hoog vind voor een hengst die niet uitgeblonken heeft in het verichtingsonderzoek. Als iedereen er nou weg van was, en het onbetwist een wereldpaard was is het wat anders, maar nu..

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:56

Joh, dat is raar..! Dit is wel een erg rare publiciteits stunt met die cijfers. We wachten eerst de nakomelingen wel af voor we 1000 euro uit onze portemoney tevoorschijn toveren... Ik denk dat ze zoveel geld vragen in de veronderstelling dat de hengst in ieder geval goede kwaliteit merries krijgt (verstandige mensen investeren niet zoveel geld in een matige fokmerrie) en dat de kans op definitieve goedkeuring op afstammelingen groter is... Zit wat in, maar dan moet je wel genoeg dekkingen halen natuurlijk (vandaar de cijfers..?!). Ik vind het wel een mooie hengst trouwens, zo op het eerste gezicht.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:04

Met dat papier en die hengst en maat en dergelijke mogen ze van mij best 1000 euro vragen, ik zou het er wél voor over hebben. Maar wie ben ik...

En wat die punten betreft: die zijn overal inmiddels rechtgezet en gecorrigeerd. Wellicht dat zij ook een foutje kunnen maken? Waarom uitgaan van opzet en zo negatief zijn?

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:09

Mij lijkt het ook een simpele drukfout, niets om ze op af te rekenen.

De hengst mag zich dan nog niet bewezen hebben, de stam heeft het wel. Mag en dan toch wel van uitgaan dat hij niet ineens slechte fokprodukten gaat neerzetten.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:19

Mireille1970 schreef:
Met dat papier en die hengst en maat en dergelijke mogen ze van mij best 1000 euro vragen, ik zou het er wél voor over hebben. Maar wie ben ik...

En wat die punten betreft: die zijn overal inmiddels rechtgezet en gecorrigeerd. Wellicht dat zij ook een foutje kunnen maken? Waarom uitgaan van opzet en zo negatief zijn?

Ik heb best veel geld over voor een dekking, maar dan moet het wel een wereldhengst zijn. Het papier is super. De hengst zelf is ook wel een aansprekend beest, maar niet één waarmee ik per se zou willen dekken. Dan moet ie toch nog wat extra's hebben.

De punten die verkeerd waren maakt me eigenlijk ook weinig uit, of ze het nu expres gedaan hebben of per ongeluk, als fokker moet je toch zelf je beslissing maken op grond van de hengst die je ziet, en de meesten hebben ook de IDS en kunnen daar zelf de punten bekijken.
Ach, en je moet wat , om je hengst aan de man te krijgen, iedere hengstenhouder probeert eens wat Knipoog
(ja, dat was een grapje Haha! )

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:29

ik vond die "getructe" foto van Sandreo in de folder van van Uytert kwalijker eerlijk gezegd....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:38

Rhea schreef:
ik vond die "getructe" foto van Sandreo in de folder van van Uytert kwalijker eerlijk gezegd....

Hoezo? Alleen andere ruiter op gezet.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:51

Venetia dat ben ik ook met je eens, maar wat deze hengst combineert in genen maakt hem toch wel apart vind ik...