Wie weet iets van Larino en Come On?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sellino

Wie weet iets van Larino en Come On?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 19:32

Ik heb een paard gekocht met de afstamming Larino x Come On. Ik vroeg me af of er mensen zijn die meer weten van deze 2 hengsten. Vooral van Come On kan ik weinig vinden. Ben benieuwd naar karakters, sportprestaties ed.

Mijn paardje is te zien op mijn fotootje en is echt een schatje. Het enige is dat hij tot 4,5 jaar niet in handen is geweest. Vroeg me af of het schrikkerige en explosieve een karaktereigenschap van bovenstaande hengsten is of dat hij moet wennen. Is al veel beter, maar toch.... }>

Mansolein

Re: Wie weet iets van Larino en Come On?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:28

Oosterhui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:53

Ik ken een hele goede come on merrie hier in Italie, ze rijdt mee in de GP van Rome dit weekend en werd de eerste dag 4e in de 1.45.
best veel vermogen, maar niet het makkelijkste paard om te rijden, verder is de manier waarop ze springt niet supermooi om te zien

Tralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:46

Come On ken ik niet.
Ik heb zelf een hengst van Larino, en die is nou niet bepaald schrikkerig of explosief Knipoog
Weet niet of dat aan hem ligt of dat hij dat van Larino heeft hoor.
Wat ik wel weet, is dat het een schat van een dier is, goudeerlijk (wat soms best confronterend is Haha! ) en een heel koel (cool Cool ) karakter.
En een plaatje om te zien natuurlijk Knipoog

Sportprestaties heeft hij nog niet, hij wordt eind juli pas 5 en hij heeft op het moment een spierblessure (hij is hypermobiel) dus heeft hij een paar weekjes rust. Blijft hij ook heel rustig onder trouwens.
Hij heeft alleen een paar L2 proefjes gelopen om te oefenen.
Springen kan hij ook heel goed, maar ik wat minder Knipoog

Sellino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 23:39

Ik heb zelf net 2 springlesjes gehad. Dat doet ie best braaf. Alleen een beetje ongeconcentreerd. Moet hoger en meer dan komt het denk ik wel goed. In de dressuur doet ie het ook leuk, heel bewegelijk en goed door het lijf. Hij geeft ook altijd power, met als nadeel het explosieve.

Bedankt iig voor jullie reacties, leuke sites! Knipoog

BiondaMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 17:54