Dagboek; Het kan..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_

Dagboek; Het kan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 16:58

Woensdag:
'S Middags even naar Silvana geweest, ik wist dat het ieder moment kon gebeuren, we hadden ook gewed, dat het vandaag; woensdag, zou gebeuren.. Jammer genoeg, was er niets aan de hand.. Even geknuffeld.. en gezegt, dat ze nergens mee hoefde te haasten! Lachen
18:00
In 4 uur, kan er vanalles veranderen, dus ik ging maar weer eens mijn fietsje pakken, om naar Silvana te vertrekken, is eigenlijk een normale bezigheid, om 's avonds rond 6 uur te gaan, maar ach, dit was specialer.. Silvana stond niet in de wei, wat ik erg raar vond; ze staat áltijd met dit mooie weer in de wei! Daar stond ze, in het hoekje van haar stal, onder de melk, onder het zweet.. snel naar de eigenaar gefietst.. Is snel meegefietst.. Ja, het was echt melk, "het" kon binnen nu en ?? Komen.. Nouja, heel de avond geweest, zelfs al een bedje gemaakt.. Niets.. hélémaal niets.. naar huis gegaan om 23:00

Donderdag 25 mei;
6:30, snel mijn bed uit, ik wist dat het geboren was! Clown Mispoes, Sil, stond lekker te wreten van haar hooitjes.. Even staan kletsen met de eigenaar, die was er al vanaf 5:00! Ja, die wilde er net zo graag bij zijn als ik natuurlijk! Lachen toch maar naar school gegaan, eigenlijk wilde ik niet maar ach Haha!
's avonds om 5 uur had ik weer "post" Verveelde me, alle borstels maar een flinke make- over gegeven Haha!
23:00, ben er al de hele avond, even wezen hockeyen, maar voor de rest.. Moet naar huis.. moest voor het donker thuis zijn Scheve mond
Jammer, maar helaas Verdrietig

Vrijdag 26 mei; 6:30
Toch maar even gaan kijken.. Ik dacht, dat de "toestand" nog steeds hetzelfde was als Donderdag om 23:00
De stal was dicht Bloos! Dat is echt nooit! Wijdeven durft het eigenlijk niet dicht te doen, ivm steeds vakere schuurverbrandingen..
Ik zie silvana, verder niets, denk, doe de stal maar eens open.. kan ze lekker even naar buiten.. Lachen

En wat ligt daar!? Een klein Hummeltje! Een prachtige vosmerrie! Meteen stond ze op! Ik kreeg tranen van geluk, nog zo Klein! zo Mooi!
Gelukkig had ik mijn camera bij!
Bang is ze nergens van! De eigenaar kwam ook, even voeren..
Hij vertelde dat het om 23:45 was geboren, als ik dus eventjes langer was gebleven Koe Maar ach, het is allemaal al goed gemaakt door dat hummeltje Lovers
Ze heeft 'n wit sokje, is een heel lichte vos, en lichtere beentjes Lovers
Het lijkt of er een hartje op haar hoofdje staat, prachtig!
Net gingen ze naar buiten! Geweldig, dochterlief zit mama te plagen Vork
Silvana natuurlijk meteen eten, en veulie kei hard rennen, maamaaa, speeeelen, niet eeeeten! Haha!
Silvana echt zo kei hard hinneken, net zo, jeee heb respect voor je mama, die heeft je er wel eventjes uitgepoept hè Knipoog

Ik ben zóóó trots Lovers
De dierenarts is vanmiddag geweest en het was 100 % gezond!
De moederkoek was er goed vanaf, kan niet mis! niks was tegen!

Foto's komen zo snel mogelijk! Lachen

Many

Re: Dagboek; Het kan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:03

Gefeliciteerd!
Ik wacht op de foto's! Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:08

Van harte gefeliciteerd, je hebt het mooi beschreven! Ik ben benieuwd naar de foto's!

Hoe heet ze? Of heb ik daar overheen gelezen? Blond

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:18

Gefeliciteerd

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:42

Wat een verassing, gefeliciteerd zeg! Ik ben beniewd naar de foto's, en naar haar naam!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 17:46

Tinne schreef:
Van harte gefeliciteerd, je hebt het mooi beschreven! Ik ben benieuwd naar de foto's!

Hoe heet ze? Of heb ik daar overheen gelezen? Blond

Daar heb je niet overheen gelezen Clown
Ze heet nog even naamloos Nagelbijten / Gniffelen

De fotos staan nog op de camera, deze kan ik nu niet uploaden Scheve mond

Bedankt voor de leuke reacties! Lachen

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 17:57

gefeliciteerd Knipoog dat is leuk de stal binnen komen ben benieuwd naar de foto's!!!

Enne wel toevallig zo loop ik ook al van vanaf woensdag met 1 verschil bij mij ligt het veulentje er nog niet naast Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:12

He gefeliciteerd *LOL*
Ben beneiuwd naar foto's.
Echt leuk Ja

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 17:47

De naam is iig al bekend, ze heet Flora! Lachen
Foto's komen waarschijnlijk morgen Haha!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:47

Leuke naam!
Gefeliciteerd Lachen

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 19:21