Hilltop Rousseau

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marghe

Hilltop Rousseau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 13:16

Hallo,
Weten jullie misschien waar Rousseau op het moment is? En of die nog dekt? Heb ergens iets gehoord dat hij in Duitsland is...? maar is hij nog wel beschikbaar voor Nederland? En was er geen nakomeling van hem op de hengstenkeuring? Of zit ik er nu helemaal naast?

Worden er ook veulentjes verwacht van hem dit jaar? Of hebben jullie foto's van nakomelingen van hem? ben benieuwd! Groetjes

ps mocht hij nog ter dekking staan waar dan en hoeveel dekgeld?

Sjappie

Re: Hilltop Rousseau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:30

Rousseau staat idd in Duitsland bij Ingo Pape --> http://www.ingo-pape.com maar is nog gewoon voor Nederland beschikbaar. Op de site van Ingo Pape staat dat hij €1000 is (zit je misschien nog wel met verzend o.i.d.). PB Cute eens, die heeft laatst een veulen van Rousseau gekregen.

Dit jaar was er 1 Rousseau door naar het verrichtingsonderzoek. Dit was een Rousseau x Farrington, die is echter vorige week teruggetrokken. Ik weet niet waarom en misschien dat ie naar het najaarsonderzoek gaat.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:29

Levy op bokt heeft een Rousseau x Balzfug merrieveuen

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:39

Ik ken een Rousseau x Gribaldi van 3 jaar, maar ik vind het niet echt een topper. Hij is laat gecastreerd, en ziet er nog steeds uit als een schriele merrie met een stokmaat van 1,72m.....

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:52

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:13

wij hebben 2 hele mooie rousseau's X balzflug merrie's. zwarte merrie is nu 2 en bruine merrie is nu 1 .de bruine is wat sjieker, mooie kap erop, en heeel sjiek koppie staat er op, beide erg goed lopen

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:22

Wij hebben een enter van Hiltop Rouseau X Houston. Deze hengst was 1e in de finale op de keuring in Drachten. Echt super bewegingen!
Afbeelding
Helaas heb ik geen duidelijkere foto.. Hij staat trouwens te koop Tong uitsteken haha

Marghe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 09:21

En op wat voor merrie's denken jullie dat Rousseau het best zal passen? Heb in dit topic al een paar keer balzflug bloed gehoord... En als jullie keuze hebben tussen Rhodium en Rousseau welke geven jullie de voorkeur? Wat een vragen he Lijst ....groetjes!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:38

rockey schreef:
wij hebben 2 hele mooie rousseau's X balzflug merrie's. zwarte merrie is nu 2 en bruine merrie is nu 1 .de bruine is wat sjieker, mooie kap erop, en heeel sjiek koppie staat er op, beide erg goed lopen

heb je ook foto's van de rousseau's x Balzflugs?? Ik ben heel erg benieuwd hoe die combi is. Heb zelf namelijk ook twee fokmerries van Balzflug!

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:11

ik ken degene die op rousseau een tijdje heeft gereden,ik zou zeggen: ik vraag wel wat info aan haar... maar dat gaat dan pas na enkele weken/maanden zijn(als ik haar tenminste nog tegenom bij haar zus)..en daar heb je ook niet veel aan denk ik Haha!

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:44

Wij hebben een hengstveulen van Rousseau x Flemmingh x D-Day.
Zie voor meer foto's de link in mijn onderschrift.

Afbeelding

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:33

Hierbij mijn Rousseau x Balzflug.

Afbeelding

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:39

Heel mooi veulen uit die Balzflug merrie zeg!!! Misschien moet ik dat ook maar eens overwegen.