Ondeugende merrie en als resultaat een drachtige merrie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hetlarixbos

Ondeugende merrie en als resultaat een drachtige merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 20:56

Ja Magic heeft het voor elkaar door elke keer uit te breiken als ze niet bij mijn hengst Mauricio stond hebben we haar maar laten lopen. Anders werd ze waarschijnlijk ook wel gedekt als ze weer per ongeluk voor ons en expres voor haar bij Mauricio in de wij kwam. En nu hoefde ze niet langs het kanaal en drukke weg en ook niet bij de buren door de tuin.
Persoonlijk had ik liever nog minimaal ruim een jaar gewacht tot dat ze 3.5 jaar was maar mevrouw heeft anders beslist. En ik had ook liever en veulentje in mei gehad ipv half maart dus nu maar hopen op mooi weer in maart volgend jaar.
Maar nu mijn vraag wat vinden jullie van de combi. Aangezien ik te blond ben om foto's te plaatsen hier de link:

http://www.mijnalbum.nl/Album=YCJ8DTZ6

NWDynamite

Re: Ondeugende merrie en als resultaat een drachtige merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 14:07

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik neem aan deze twee??,, Maar je hebt haar wel laten lopen,, maar weet je nu zeker dat ze gedekt is dan??

hetlarixbos

Re: Ondeugende merrie en als resultaat een drachtige merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 14:21

NathalieW schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik neem aan deze twee??,, Maar je hebt haar wel laten lopen,, maar weet je nu zeker dat ze gedekt is dan??

Ja deze twee. Bedankt voor het plaatsen van de foto's. Ja we hebben haar maar laten lopen naar ongeveer 10 keer achter haar aangeweest te zijn. Het werd te gevaarlijk en mijn hengst kennende zou hij haar toch direct dekken en niet wachten tot wij er zijn om haar eerst terug te zetten.
Ik heb haar laten scannen door een dierenarts want kennissen hadden gezien dat ze gedekt werd en toen was het eventuele terug zetten toch al telaat. En ik wou wel weten wanneer ik het eventuele veulen kon verwachten zodat we daar op voorbereid kunnen zijn.