Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Je let gewoon goed op haar, zodat alles goedgaat, let maar op!
Maar mijn merrie is dus wel echt maiden, en eigenlijk ik ook, voor mij ook eerste keer dat ik een veulentje fok. Bij ons word het veulen er ook scheel uitgekeken, in het begin zaten we der buik dik te kijken. Eindelijk is die dan dus dik en nu zit ik het uier dik te kijken. Vorige week had ie in ene vaart gekregen ook der banden waren in ene veel losser. Paar dagen terug leek alles in ene weer normaal te zijn en vandaag was het uier weer toegenomen maar de banden weer niet.
soms denk ik gewoon wel eens dat ik te zeikerig ben maar ja je wacht er tenslotte 11 maanden op en dan wil je het risico zo klein mogelijk maken!!en dank je die laatste loodjes zijn echt wel heel spannend!!
. ja hoor hou je op de hoogte en volg jou ook op de voet vind het leuk om te vergelijken met de merrie's die zo dicht bij elkaar zitten.

...heel veel sterkte en succes strakjes! Ik hoor het wel, kom ik de kleine zeker bewonderen!

uiers lopen nu weer terug ach ik ga gewoon mijn gang hoor probeer het even een beetje van me af te zetten zo kan ze nog wel even doorgaan.

en is idd wel een fijn gevoel dat ze bij mijn va staat maar goed ook ben echt een stresskip
maar jij kan gaan genieten van de kleine lekker hoor!

grote kleverige druppels volgens mij is het hars .
Ik dacht namelijk ook altijd dat harsen geen echte druppels gaf en er hingen toch flinke druppels aan is alleen heel kleverig!!
je moet maar een kijken bij de uierfoto's van marijer hier de link http://www.foalcam.nl/
(mits ze natuurlijk dat boek van macy niet gevonden heeft dan is mijn dip zo weer terug
)