) gaan we sowieso terug om nog eens te kijken.Waar moet ik specifiek op letten met deze bloedlijn? Sterke, zwakke punten? Ik wil nu op alles letten, want de vorige keer was ik helemaal verliefd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) gaan we sowieso terug om nog eens te kijken.
[***] schreef:Als je een dressuurpaard zoekt is het volgens mij wel een goede combi, van Gribaldi weet ik alleen dat ik een paard met meer achterbeengebruik zou willen, en dat heeft Ferro wel. Ik zou hem klinisch laten keuren voor eventuele gebreken. Is de moeder nog aanwezig, predikaten? Is ie aan de maat? Is ie makkelijk in de omgang? Dat soort dingen. Succes bij de beslissing
Ik viel er direct op, maar natuurlijk laat ik hem eerst klinisch en röntgenologisch testen. De 'match' zal idd later moeten blijken.
!
ja Kaja, dat is zeker waar. Ik wil niet per se dit of dat niveau bereiken, gewoon weer lekker rijden en wedstrijden, dan zien we wel.
Suzanne F. schreef:Ferro geeft echt geen traag achterbeen!! Alles behalve dat, veel kracht en een super achterbeen.

Sjuimpje schreef:Een combi van hoog kruis met traag slecht buigend achterbeen is minder prettig