beauty en katrientje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

beauty en katrientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 13:57

Ik heb een shtelander merrie en mijn zusje een hengst dus dachten we waarom neit dus eelf maanden later een veulentje genaamd katrientje ze is zo mooi maar het probleem is we hebben haarn og neit kunnen strelen pakken in de weide nu begint ze wel al wat duchter te koçmen maarjz :s

http://groups.msn.com/aboutmystuff/hetg ... ?Page=Last

trouwens foto 3 is de papa

Robby_

Re: beauty en katrientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 14:01

broerie schreef:
Ik heb een shtelander merrie en mijn zusje een hengst dus dachten we waarom neit dus eelf maanden later een veulentje genaamd katrientje ze is zo mooi maar het probleem is we hebben haarn og neit kunnen strelen pakken in de weide nu begint ze wel al wat duchter te koçmen maarjz :s

http://groups.msn.com/aboutmystuff/hetg ... ?Page=Last

trouwens foto 3 is de papa

deze foto's zijn van als zij 3 dagen was ofzo nu is zij veel mooier ik zal zondag nieuwe foto's plaatsen

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 14:09

broerie schreef:
maar het probleem is we hebben haarn og neit kunnen strelen pakken in de weide nu begint ze wel al wat duchter te koçmen maarjz :s

Dit is niet echt goed te lezen.. Maar het is een leuk veulen, veel plezier met haar!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 15:10

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leuk hoor! Jezelf vaak laten zien en niet te veel aandringen, worden ze vanzelf nieuwsgierig. Veel geluk ermee!