ik ben helaas mijn allereeerste pony uit het oog verloren herkend iemand haar uit de volgende gegevens?
het was een appaloosa ze was een merrie en de tijd dat ze bij ons was hete ze Savannah van de wittehoef. ze was een volle appaloosa maar leek op een haflinger. ze was namelijk heel breed gebouwd en had witte manen(leken een beetje op geel) ze had een heel lief karakter maar af en toe met rijden was het een krengetje. er zatwen hele goede papieren bij maar er heeft al ooit is iemand naar ons gebeld ze zeiden dat ze Savannah hadden gekocht maar uit de gegevens die hun vertelde leken niet op onze Savannah. dus daaruit was duidelijk: DE PAPIEREN ZIJN OMGEWISSELD.
ik ben als 3 jaar naar haar op zoek, ik heb al op marktplaats geadverteerd in de paard&sport de penny van alles maar ik heb er geen reactie op gekregen ik hoop dat hier iemand op reageerd en dat ik haar zo kan vinden.
ik weet wel dat ze op de paardenmarkt heeft gestaan dat was het laatste wat ik van haar heb gehoord maar dat was ook wel het ergste wat ik horen kon over haar. en ik ben bang dat ze op de grote wagen is geladen