Mijn 'kleine' man is al een dikke maand oud! Tijd voor weer foto's! (De laatste dateerden van 3 weken terug, oeps!!) Meneer wordt steeds brutaler, veel stijgeren en bijten. Vooral het stijgeren is erg vervelend, maar ik probeer hem consequent aan te pakken. Gelukkig is hij wel onder de indruk van mijn reactie. Ook mag hij van zn moeder nu bij zn 'peet'papa komen (de fjord Timon) en die voedt hem ook op. Meneer stijgert tegen hem aan en bijt hem, echt heel erg. Timon is wel heel voorzichtig met de kleine, maar af en toe krijgt hij echt wel een beet! (Gelukkig!) De rust is weer een beetje hersteld na een heftige schoppartij van Timon en Odessa, waar ze allebij gewond uit kwamen. (Odess loopt nog steeds stijf achter
) Ik ben in ieder geval heel blij dat de onderlinge verhoudingen weer goed liggen, de rust is wedergekeerd
Ik ben zelfs al weer een kwartiertje naar les geweest woensdag!! (50 minuten weg) Dat ging echt super! Mevrouw heeft maar een aantal keren gebrult! (niet tijdens het rijden) Dit gaan we rustig opbouwen 
Maar goed, genoeg gelult, hier de foto's en een kort filmpje!!
Klik hier voor een kort filmpje van Assedo!! (414 KB)

(Ik een snotneus, nee joh, ik heb nog steeds moeite met rustig drinken! Slokkop
)
Wat vinden jullie van Assedo en hoe hij zich ontwikkeld!?? (Zie mn website in mn onderschrift voor meer foto's
)
PS, sorry voor de extreem slechte kwaliteit van de foto's
Ik heb momenteel niets beters! (Kijken jullie maar doorheen
)
Laatst bijgewerkt door Odess op 20-05-05 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt