Don Diego (Drug ox x Ramiro x Doruto) NRPS

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ART_UMA

Don Diego (Drug ox x Ramiro x Doruto) NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 21:21

gabrycha

Re: Don Diego (Drug ox x Ramiro x Doruto) NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:23

Was een schimmel van 1,60m, apart paard om te zien, ik heb helaas alleen een zwart/wit foto van hem.
Hij is afgekeurd geloof ik of uit de dekdienst genomen preciese redenen weet ik niet. Paard kon leuk lopen destijds.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:50

qua afstamming zou ik ook denken dat het een toppertje moet zijn, ben benieuwd naar je foto gabrycha

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:58

Stuur eens een PB aan Diegomarije hier op Bokt, die heeft een zoon van hem. Lachen

Ik kan hem in mijn hengstenboek t/m 1997 niet vinden, als ik tijd heb zal ik eens in de stapel hengstenoverzichten van na die tijd kijken.

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 12:41

Karin schreef:
Ik kan hem in mijn hengstenboek t/m 1997 niet vinden, als ik tijd heb zal ik eens in de stapel hengstenoverzichten van na die tijd kijken.
Als je tijd hebt graag, via het NRPS kom ik ook niet veel verder.
Misschien dat telefoonterreur gaat helpen Cool

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:31

Niet gevonden.

Ik heb alle hengstenlijsten per jaar vanaf 1999, maar daar komt hij niet op voor. Ik mis alleen die van 1998. Dan zou hij net op die lijst moeten voorkomen.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 21:29

ik ben ook al tijden op zoek naar info over hem, maar er is echt heel weinig te vinden. Ik heb een "gerucht" over hem gehoord dat hij uit de dekdienst genomen zou zijn vanwege nierproblemen, weet niet zeker of dit waar is.....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 21:51

Het kan best zijn dat hij al heeft gedekt in het jaar dat hij naar de hengstenkeuring ging en dat hij toen alsnog is afgekeurd op verrichtingen o.i.d.?

Ik kwam met Google jouw Diego tegen, Marije. Die is van 1999 toch? Misschien heeft Don Diego dan toch alleen in 1998 gedekt? En van dat jaar heb ik dus geen hengstenoverzicht.

ART_UMA, misschien toch blijven volhouden bij het NRPS? Het lijkt me sterk dat ze geen info over hem zouden hebben.

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 10:02

Karin schreef:
ART_UMA, misschien toch blijven volhouden bij het NRPS? Het lijkt me sterk dat ze geen info over hem zouden hebben.

Maandag maar weer eens bellen. Ach je bent van de straat he....

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:39

Karin schreef:
Het kan best zijn dat hij al heeft gedekt in het jaar dat hij naar de hengstenkeuring ging en dat hij toen alsnog is afgekeurd op verrichtingen o.i.d.?

Ik kwam met Google jouw Diego tegen, Marije. Die is van 1999 toch? Misschien heeft Don Diego dan toch alleen in 1998 gedekt? En van dat jaar heb ik dus geen hengstenoverzicht.

Idd, hij is van 1999, dus zou best kunnen dat hij in 1998 heeft gedekt. Vorig jaar hoorde ik dat Don diego nog in Zeeland staat en niet meer dekt, maar ook hiervan weet ik niet zeker of dit waar is Bloos Ik vind het erg jammer dat er zo weinig te vinden is van deze hengst, ben erg benieuwd naar hem...

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 11:54

Hier de (door het NRPS) gestuurde info uit het hengstenboek van 1998.
Don Diego is op verrichtingen afgekeurd. Hij heeft in het totaal 9 veulens geregistreerd staan bij het NRPS.
Volgens de info is hij nog steeds hengst, of hij nog dekt??

Afbeelding

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 11:56

Probeer met deze gegevens bij de knhs de standen door te krijgen van wedstrijden en wie als laatste ruiter te boek staat...

Succes.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:46

Mireille1970 schreef:
Probeer met deze gegevens bij de knhs de standen door te krijgen van wedstrijden en wie als laatste ruiter te boek staat...

Succes.

Dat is wel een goeie, zal ik ook eens proberen.
Zou je op de een of andere manier een kopie o.i.d naar mij toe kunnen mailen, van de info uit het hengstenboek?