Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Karin schreef:Als je tijd hebt graag, via het NRPS kom ik ook niet veel verder.Ik kan hem in mijn hengstenboek t/m 1997 niet vinden, als ik tijd heb zal ik eens in de stapel hengstenoverzichten van na die tijd kijken.

Karin schreef:ART_UMA, misschien toch blijven volhouden bij het NRPS? Het lijkt me sterk dat ze geen info over hem zouden hebben.
Karin schreef:Het kan best zijn dat hij al heeft gedekt in het jaar dat hij naar de hengstenkeuring ging en dat hij toen alsnog is afgekeurd op verrichtingen o.i.d.?
Ik kwam met Google jouw Diego tegen, Marije. Die is van 1999 toch? Misschien heeft Don Diego dan toch alleen in 1998 gedekt? En van dat jaar heb ik dus geen hengstenoverzicht.
ART_UMA, misschien toch blijven volhouden bij het NRPS? Het lijkt me sterk dat ze geen info over hem zouden hebben.
Ik vind het erg jammer dat er zo weinig te vinden is van deze hengst, ben erg benieuwd naar hem... Mireille1970 schreef:Probeer met deze gegevens bij de knhs de standen door te krijgen van wedstrijden en wie als laatste ruiter te boek staat...
Succes.