Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is toch dit jaar via de kortlopend onderzoek goed gekeurd bij het kwpn? zerena schreef:OH ik meende dat de hengstenhouder zei dat er al veulens waren.
zerena schreef:Vajramani waren de veulens over het algemeen erg langgelijnd of wat korter gebouwd??
Zidalgo schreef:Zijn overgrootmoeder Ofarim, is de grootmoeder van Contendro I en II en Caretano Z. Deze merrie is ook de moeder van Conteur (v. Contender). Meer info www.paardenfokken.nl . Info over Contendro II vind je op www.dalhoeve.nl en Contendro I en Salvatore op www.tewis.nl .
Zidalgo schreef:Salvatore is bruin geboren. De vader is schimmel en de moeder bruin.
gabrycha schreef:Ik ben zelf gecharmeerd van de stam 104 a waar hij uitkomt houd alleen niet van cavalier, wat dat betreft zit je met je langgelijndheid goed, heb dara geen korte van gezien. Maar ik vind Contendro 1 zijn nafok wat springen betreft heel best en zou daarom niet voor Salvatore kiezen.
Maar ieder zijn eigen mening anders wordt het wel heel saai en een van de weinigen die nog springen bezig is.
[/quote]