Nakomelingen van Abdullah van Odoorn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Nakomelingen van Abdullah van Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 10:17

Ik ben op zoek naar mensen die een shetje hebben waarvan de vader abdullah van odoorn is.
Abdullah is een goedgekeurde schimmelhengst.
Hij is goedgekeurd voor het leven.

Abdullah is ook de vader van wobbe en ik ben benieuwd of er mensen zijn die ook een pony hebben van abullah en of ze misschien op elkaar lijken (qua karakter, bouw, kleur en dergelijke)

Reageer hier met wat info over je pony en eventueel een foto.

Dennis

Re: Nakomelingen van Abdullah van Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 11:27

Van Abdullah niet.
Maar ik ken wel een andere pony die van stal 'Odoorn' vandaan komt. Dat was een kleine maatse muskaatschimmel. Een heel leuk merrietje.
Ik vind Abdullah wel een hele leuke hengst, maar hij past niet in mijn fokdoel dus ik zal hem niet gebruiken als hengst.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 08:02

Dennis schreef:
Van Abdullah niet.
Maar ik ken wel een andere pony die van stal 'Odoorn' vandaan komt. Dat was een kleine maatse muskaatschimmel. Een heel leuk merrietje.
Ik vind Abdullah wel een hele leuke hengst, maar hij past niet in mijn fokdoel dus ik zal hem niet gebruiken als hengst.

Ken je niet iemand die er 1 van abdullah heeft?
Jij kent zoveel mensen Knipoog

Wieteke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 14:06

Ken geen nakomelingen, maar heb wel een tijdje stage gelopen bij een hengstenhouder die toen Abdullah op stal had staan. Vond het een erg leuke pony al is het niet echt mijn type. Was op stal braaf en goed gemanierd. Ook als hij op de wagen moest om langs merries te gaan was hij wel enthousiast en wat druk maar zeker niet moeilijk. Qua arakter zit t dus wel goed.