magic ronaldo , ramino , weltmeister

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

antano

magic ronaldo , ramino , weltmeister

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 19:28

Hi,

Ik zou wat meer willen weten over de hengsten Weltmeister en Ramino.

En ik wil graag weten bij wat voor merrie Macig Ronaldo het beste past .
Alvast bedankt
Gr Elise

Anya

Re: magic ronaldo , ramino , weltmeister

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 12:40

Mijn merrie is gedekt geweest door Ronaldo.

Dit is b'elanna (Vasco x Ecrasiet)
Ik rij western met haar overigens. Lan is lui in haar achterbeen.
Enorm ruim in haar gangen, maait wat met haar voorbenen in galop.
Qua karakter is ze lui, slim, eigenwijs en driftig.

Afbeelding

Dit is She (van Ronaldo), tijdens haar 1e b-proef.
She wil wel liever werken dan Lanna, is minder ruim maar ruim genoeg in haar gangen, maar neemt haar achterwerk meer mee. Ze heeft een betere galop dan Lanna, maar een mindere draf. De stap is regelmatiger. Lan heeft de neiging tegen de tel aan te lopen als je haar niet corrigeert. She is iets schrikkeriger, maar alsnog redelijk bomproof.

Afbeelding

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:03

oh ja... ter aanvulling. Het duurde wel ongelofelijk lang voor B'elanna's papieren weer terug waren uit Duitsland.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 11:23

Ik heb een hengstveulen van Ronaldo. Een plaatje en een schat. Veulen komt uit een merrie van Krack C x Jetset D x Michelango. Mijn merrie is een plezierig paard maar erg gevoelig en heet. Daarom heb ik voor Ronaldo gekozen. Ik heb hem in levende lijve gezien en het is een heel vriendelijk, rustig dier. Ik heb voor hem (een Rubinstein) gekozen omdat ik veulens wil fokken die naast mooi zijn en een goede beweging hebben, ook te handhaven zijn voor de gemiddels paardenbezitter en ruiter. Rubinsteins zijn door de regel fijne paarden die graag voor je willen werken (er zal ook heus wel een rotzak tussen lopen). Zo als het nu lijkt is beide gelukt, een heel fijn karakter en een heel mooi veulen (nou heeft ie ook een hartstikke mooie mamma, dus dat kan bijna niet anders).