wie weet waar de hengst respect is gebleven? rubenstein x nurprimus (nrps) ik weet dat hij even bij coby van baalen heeft gestaan en daarna heeft hij een keer in de paardenkrant te koop gestaan als ruin, maar wie weet waar hij nu is? groetjes miranda
weet niet waar hij nu is, heb wel ergens gelezen (dacht op bokt) dat hij gecastereerd is. but don't shoot me if i'm wrong!! een meisje die bij mij op stal heeft gestaan, had een Respect, ontzettend gaaf dier!! Heel lief en werkwillig karakter, en hij kon lopen!!! ze is de B en L doorgekomen met alleen maar 170 of hoger!!
ik heb zelf ook een respect en dat is ook een heel goed paard.hij is al zo vaak kampioen geweest in van alles en loopt op dit moment ZZ-licht. hij wordt eind augustus pas 8 jaar. Dus hij doet het eigenlijk heel erg goed. miranda
Nog niet zo lang geleden was er een topic over Respect. Wat ik begreep is hij zelfs niet meer in leven. viewtopic.php?f=22&t=387725&hilit= (De link van dat andere topic)
mijn merrie 2 jaar terug ongetraind en hier werd ze provinciaal kampioen. Op Ermelo werd ze voorlopig keur. Ze hier een veulen aan de voet van 3 weken oud V: Painted Black (niet op foto zie Avatar)
Hier Rojantha haar zoon op een week oud Forsitio V: Florencio
dank je wel, ik heb dan zelf een respect ruin en dat is echt sprekend respect. precies dezelfde kleur, dezelfde bles en zelfs de witte voetjes zijn precies hetzelfde. ik vond het echt een leuk paard. ook heb ik een keer een hengstenshow met mijn paard gereden samen met respect.was echt gaaf.