Wij willen nl. onze 3 jarige merrie met Sandreo dekken dus als je er een hebt wil je dan een foto plaatsen kan ik even kijken hoe Sandreo een beetje fokt.
Dit is de merrie die we willen laten dekken met Sandreo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zidalgo schreef:Ik heb een zeer chique bruine jaarlinghengst van Sandreo uit een schimmelmerrie van 1.60m (v. Balzflug). De jaarling wordt waarschijnlijk groter dan de moeder (1.63-1.64 ongeveer, maar niet hoger). De moeder heeft veel volbloed in de afstamming. Verder zit de schimmelkleur sterk verankerd in de moederlijn. De jaarling is toch bruin gebleven. Een foto vind je op het forum van www.uytert.nl onder Sandreo en dan "veulen van Sandreo". Op de foto is hij ongeveer 3 maanden oud. Ik ben benieuwd wat je van hem vind.
Wat voor bloed heeft jou merrie?? En hoe groot is ze, ze lijkt ook niet zo groot.

.
. Noujaa de links naar mijn album staan er ook...dan maar weer op die manier!!

CocoChanel schreef:Er is bij ons afgelopen weekend wel een Sandro Hit geboren. Heel mooi veulentje, voor foto's klik op topic in mijn onderschrift.
VValar schreef:Let er wel op dat je merrie zelf niet wijdt gaat van achteren (misschien kan ze beter naar het nauwe neigen) en dat ze goed op de benen staat!