Nakomelingen Stravinsky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tim VDH

Nakomelingen Stravinsky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 21:50

Ik merk dat er op marktplaats.nl etc.. vrij veel Stravinsky xx nakomelingen te koop zijn.

Wie heeft er ervaring met Stravinksy's ? Kunnen ze goed bewegen?Goede karakters of juist niet niet? Doen ze het goed in de dressuur sport?

ART_UMA

Re: Nakomelingen Stravinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 22:19

Starvinsky is voor het KWPN op wacht gezet (is dacht ik nog wel goedgekeurd bij de Trakehners), voor de fok van KWPN's niet echt gezocht. De eerste zullen wel iets van 3 zijn of zo iets, dus veel sport zal er niet bij zijn.

monnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 08:54

Stravinsky XX doet het zelf goed in de sport, is nog steeds actief. Hij is goedgekeurd bij verschillende Europese Stamboeken. Heeft zelfs 3 goedgekeurde zonen gebracht. Dus als het KWPN hem op wacht zet betekent lang niet altijd dat de nakomelingen niet goed zullen zijn. Zijn karakter is super en dit geeft hij door, net zoals zijn aftekeningen en kleur stempelt hij dit door. Zoek maar in bokt op Stravinsky en je zult er velen vinden die er ongeveer hetzelfde uitzien. Ik denk dat zijn nakomelingen het nog best ver kunnen brengen in de sport, want daar is meer voor nodig dan een goedgekeurde KWPN hengst.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 11:29

www.stravinsky.dk

De oudste in Nederland zijn nu 3 maar in het buitenland zijn er al ouderen die het goed doen in de sport. Ik ken echt hele leuke stravo´s. Vaak donkere sjieke dieren met genoeg maat en goede bewegingen.

Tim VDH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 12:31

Bedankt voor de reakties.
Enig idee waarom hij op wacht gezet is?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 13:06

Bij ons ook één op stal, vind het een plaatje om te zien, supermooi smoeltje en een beregoed karakter. Loopt mooi, rustig in de aanleuning terwijl deze pas echt net onder het zadel is. Kortom een heel erg leuk paard!

monnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:29

daffodil schreef:
Bij ons ook één op stal, vind het een plaatje om te zien, supermooi smoeltje en een beregoed karakter. Loopt mooi, rustig in de aanleuning terwijl deze pas echt net onder het zadel is. Kortom een heel erg leuk paard!

Tja en waar anders draait het om in de sport? Maar qua fokkerij is het wellicht anders, maar dat er goede sportpaarden uit gaan komen staat voor mij vast !

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:21

monnes schreef:
Tja en waar anders draait het om in de sport? Maar qua fokkerij is het wellicht anders, maar dat er goede sportpaarden uit gaan komen staat voor mij vast !

Mee eens. Ken er 1 en die is wat lang, maar ik denk dat die (is nu 2) later goed te rijden is. Paard is nu al vrij groot, dus zal wat meer de tijd nodig hebben om goed uit te groeien. Machtig karakter.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:43

Hermesdeux schreef:
Machtig karakter.

Absoluut van paps!!

monnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:18

Ik herken veel van Stravinsky in de door ons gefokte merrie. En inderdaad karakter van paps.

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 07:59

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 20:23

kenissen van mij hebben ook een gelderse (sport/fok) merrie door stravinsky laten dekken. de nakomeling is nu 3 en echt een beest met een superkarakter (een grote knuffel) is vrij groot mijn vader gaat hem binnekort inrijden.

Afbeelding
Afbeelding
op deze foto's is de merrie 2 nieuwere foto's heb ik niet.

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 22:27

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 07:28