geboren vanmorgen tussen 5 en 6 uur. en ja ik lag dus te slapen
mijn wederhelft kwam mij om 6 uur aflossen (om 5 uur had ik nog gekeken), en ik met een slaperige kop nog even weer de TV aan, om te kijken wat madam aan het doen was, ligt het veulen er al achter. ze heeft het dus helemaal alleen en zonder mijn hulp gedaan. een gezonde stevige jonge kerel. bay van kleur en als ik het goed heb gezien zit er aan het een of ander achterbeen een wit voetje.
en lui dat ie is, verdorie wilde ik helpen met hem te laten zoeken naar mams melkbar gaat ie lekker op mij leunen zo van das wel makkelijk zon steunpaaltje hahaha
ik had zoiets van zoek jij het even lekker uit je doet er niet al te veel moeite voor zo, en ja hoor na 5 minuten had hij de melk te pakken. wat weer heel fijn is voor dais, die is nl in de liezen zo kietelig als het maar kan. en die piept er dus lustig op los. dorstig is hij wel, en kan nu hij de smaak te pakken heeft niet meer ophouden met drinken, elke keer weer aan de melkbar en maar slobberen.
hier een paar fotootjes, niet de allerbeste, maar das omdat dais een verschrikkelijke hekel heeft aan de flitser. en die was ik toch echt nodig.

!