Wie heeft er nog meer een nakomeling van Numero Uno?
Wij hebben zelf een jaarling van deze hengst
Ik zou graag nog wat meer nakomelingen willen zien, kijken hoe die er uitzien, karakter enz
Dit is onze jaarling genaamd Zero
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TequilaRos schreef:En mijn druifje is ook ter wereld gekomen!!!
Hier een week oud! Ze was 4 juni uitgerekent, maar is 26 mei al geboren.
Lavanta schreef:
kwintie schreef:[b]Jaha mijn zus heeft een 2 jarige merrie, Numero Uno x Elcaro X Telstar.
Heel leuk beest, donkerbruin met een kolletje en een klein wit stipje op de neus. Ze heeft erg veel weg van haar vader, ze heeft duidelijk veel holsteiner invloed meegekregen. En ook verschrikkelijk veel manen! Maar we hebben de kunst al afgekeken bij de Wiemselbach hoe we dat ooit moeten vlechten!
Ze staat nu in de groep maar als wij even komen kijken dan komt ze vaak in galop aangezet, uiteraard wil ze dan voer maar wie niet? Ook vind ze het heerlijk om geaaid en gepoetst te worden, je moet alleen wel een beetje uitkijken want soms is ze een beetje te brutaal en zit ze in je nek.
Springen doet ze ook al. Toen ze 1 maand oud was is ze al over de kruiwagen de stal uitgesprongen, moeder in paniek en zij...die liep bij de koeien te kijken.....
Nog 1 jaar dan mag mijn zus erop, ik ben benieuwd!
, geef je haar een vinger dan pakt ze je hele arm) maar wel een knuffelbeest. Wel een schijtlaars, maar een supermooi dier om te zien. kwintie schreef:We hebben wel een paar leuke foto's van onze Numero Uno, we zijn er alleen nog steeds niet achter hoe je hier een foto kan plaatsen....
Ga wel even aan een vriendin vragen die is daar vast handiger in!
Nog even wachten......
kjoetie schreef:Ik heb een Uno van jaarling tot driejarige verzorgd, uit een Flemminghmerrie, erg mooi veulen, grootramig paard, super beweging, brutaal als de raven (als iets mevrouw niet bevalt staat ze op haar achterbenen, geef je haar een vinger dan pakt ze je hele arm) maar wel een knuffelbeest. Wel een schijtlaars, maar een supermooi dier om te zien.