Wie is bekend met Zeoliet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EnelyaT

Wie is bekend met Zeoliet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 16:06

Hoi,
Ik ben op 'paardenkooptocht' en nou was ik een zeer leuk paardje tegengekomen, een Elberton x Zeoliet
Weet iemand iets van die afstamming af? Ik bedoel, heeft iemand een foto/beschrijving van Elberton of Zeoliet? (Dressuur, springen, zijn ze bekend, onbekend..zoiets..?)
(ik weet nl. helemaal niks van afstammingen af..)

-xXx- Lissy

(Edit: Onderwerp veranderd)

Hurrycane

Re: Wie is bekend met Zeoliet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:03

Ik zou even de zoekfunctie gebruiken want over Zeoliet staat in ieder geval regelmatig wat op Bokt en op Fokkerij en Afstamming.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:26

ik heb een jaar geleden gekeken bij een hengstveulen, die van zeoliet was. een superlief beestje, erg nieuwschierig. het was absoluut een springer, en hij was erg mooi.

joeykyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:17

hey ik heb een hierarch keer zeoliet.veel mensen zeiden:zeoliet is verdriet...nou bij mij het tegendeel.super braaf.ok zit karakter in.maar echt een fijn dressuur paard.maar ieder paard is weer anders he....suc6 groetjes

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 21:21

Zeoliet gaf hele grootramige paarden, die veelzijdig te gebruiken zijn. Sommigen zijn wat schrikachtig. Maar door de bank genomen prima paarden.
Elberton moet je in de springhoek zoeken, ik verwacht van de combinatie Elberton x Zeoliet zeker geen makkelijk lopend dressuurpaard.

Maar ga zelf kijken; jij bent de enige die kan zeggen of het paard je past.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 13:51

hoi, ik heb zelf een 4 jarige merrie Roman Nature x Zeoliet, deze Zeoliet staat ook bij ons op stal, het is een grote merrie van ca. 1.75.
Wij hebben eigenlijk geen problemen met Zeoliet nakomelingen.

karinna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:56

Bij ons in pension staat een Zeoliet x ?: een super mooi, braaf en goed bewegend paard.
En op een andere stal weet ik een Flemmingh x Zeoliet te staan en zij kan SSSuper draven en is heel vriendelijk (zelfs met veulen aan de voet): ze heeft 3 dagen geleden een veulen gekregen van Special D...wel benen zo hoog...enorm, wat een mooi veulen.