Kheb zelf net een 2-jarige gekocht en ben er helemaal weg van, maar was benieuwd wat anderen er van vinden, ook qua karaktereigenschappen..... (Van de afstammelingen dan.....
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
LuvdaTossa schreef:Jaaaa Jasper! Geweldige hengst! Heb hem in Aldeboarn thuis wel aan het werk gezien! Supertoffe hengst!
Maar van horen en zeggen, moet het een mooi paard zijn....
een hele ondernemende dame erg vriendelijk maar wel met een eigenzinnig karaktertje, en de bewegingen vind ik nu al heel ruim
. Kben helemaal weg van haar. kben benieuwd hoe ze verder zal gaan ontwikkelen
LuvdaTossa schreef:Pffff foto wel, maar volgens mij nog gewoon van een gewoon fototoestel!
GEen rijfoto's alleen foto's op de spuitplaats! Maar dan moet ik diep graven
....

Maayke schreef:Hoi Hoi....
ik ken ook een Jasper nakomeling heel leuk beestje nu Jaarlig...
en mijn paard staat daar op stal bij de Hengstenhouderij waar Jasper staat....
Jasper zelf is een super lief paard...en bewegen wat hij kan....ik zal eens kijken als ik Jasper zie lopen of ik dan wat foto's kan kliken...
Jasper
Jasper
Maayke schreef:wouw....wat een ondekking dan he...

Maayke schreef:Trouwens zal er nog een schepje boven op doen...
Jasper loopt ZZ-licht met Jolanda Schreuder.. en Jasper had de meeste Jonge Hengsten die door gingen naar Ermelo
iesolde schreef:Ik heb een merrieveulentje van 11 dagen oud van Jaspereen hele ondernemende dame erg vriendelijk maar wel met een eigenzinnig karaktertje, en de bewegingen vind ik nu al heel ruim
. Kben helemaal weg van haar. kben benieuwd hoe ze verder zal gaan ontwikkelen