crazy_funky schreef:wow wat een grote stoere jongen zeg!
en die is pas 1 maand?!
Ja, 1 maandje pas
Ben zelf ook heeeel benieuwd hoe hij er met 3 maanden uit ziet..
Keevagirl schreef:Super ! Maarja, ik had bij jou niet anders verwacht eerlijk gezegd, al je paardjes zijn toppers. Het is inderdaad een prachtige zware vent. Aparte kleur blijft hij houden. En bij hem vind ik zélfs een maanoog mooi !! Geniet er lekker van !
Dank je wel
. Ik ben zelf nog steeds geen echte maanoogfan, maar het went inderdaad wel. Ik ben ook heel benieuwd welke kleur er onder zijn babyhaar tevoorschijn komt.. (hopelijk net zo`n kleur als zijn grote halfbroer Kieran
)
Leonoor schreef:Wat een heerlijk ding zeg.... Stoer en idd lekker breed en hoog!!
En een eigenwijs karaktertje dus

moonie schreef:mooi veulen mariska en lekker eigen wijs zo te zien
Hij is absoluut braaf, en alhoewel vaststaan zijn hobby nog niet is (is ook mijn schuld hoor, zijn heel druk ons vakantiehuisje af te maken voordat de klanten komen) geeft hij zich toch wel snel over.. Maar ik kan gewoon merken dat ik minder tijd met hem heb lopen poemelen dan met Ciara en Dipsy.. Het huisje is bijna af, en dan zal ik het allemaal goedmaken met hem
Djana schreef:Oei wat een lekker ding is het toch. Hij kijkt precies zoals Dipsy, lekker verwaand en eigenwijs

dank je... en sterker nog, ik vind hem nog mooier dan Dipsy (niet tegen dips zeggen hoor
mamauba schreef:Mooi veulentje of kunnen we al zeggen jaarling kwa uitstraling. Wat een knoeperd. Ben echt benieuwt wat daar nou uit komt (dekhengst?)
Marcella schreef:Schitterend dier hoor.Misschien een toekomstige dekhengst.
Ik hoop alleen maar dat degene die hem koopt super voor hem gaat zorgen. Of hij hengst blijft of niet maakt mij niet eens zoveel uit. Het is natuurlijk leuk als een fokproduct van jou een dekhengst wordt, maar ruinen hebben meestal wel een makkelijker leventje...
Pellie schreef:mooi hoor, lekker stevig beertje is het. hoe is zijn karakter en hoe is het met dips?
dank je.. Zoals hierboven al staat is hij nu nog een minder grote knuffel dan Dipsy op dit moment, maar dat is alleen maar mijn eigen schuld.. Met Dipsy gaat het nu weer super, van de winter had ze even een terugval (was een beetje ziekig, virusje ofzo) maar nu is ze weer flink aan het groeien (in de breedte, maar zeker ook in de hoogte). Ze staat nu met haar 'grote' zus Ciara in de wei, maar ze schelen echt bijna niets meer (Ciara is 1.50m hoog). Zal binnenkort weer eens foto`s maken van haar.
pluizebol schreef:
jemineeee!! wat voer je hem?? pokon ofzo??? haha het is echt al een stevige reus, erg mooi veulen hoor! zowel de bouw als de kleur.geniet ervan!
Dank je wel.. En hij krijgt alleen maar melk en gras, dus die Drenthse lucht doet schijnbaar wonderen
Vasthi schreef:Wow, echt een beer van een veulen "kleine" Elmo. Hij is prachtig!
Wat heeft de doorslag gegeven om je merrie dit jaar toch weer door O'Malley te laten dekken? Jij wilde toch liever Thunder?
Dank je wel
. Nee, Katinka was geen discussie over, die blijft bij O`Malley. Met Ciara waren mijn man en ik het niet eens over de hengst. Maar hij heeft zijn zin gekregen, en vorige week is ze gedekt door Thunder (en dus niet Rocky Mountain
)
twis_shets schreef:haha
die foto's van aan het halster + touw
zo doen ze bij ons ook altijd..
stevig veulen maar wel een poepie
Ja, mama stond ook in de ronde bak, en hij is zo groot en sterk, maar nog echt een mama`s kindje...
Mietje