Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ritmisch schreef:Een vriendin van mij heeft er in het verleden een Quattro gereden en rijd op dit moment de volle zus van dit paard. Beide niet al te gemakkelijk om te rijden, maar wel veel kwaliteit. Ze brengt ze uit in de dressuursport. De oudste liep M2 dressuur (met de punten voor het Z), maar is toen terug gegaan de fokkerij in. Met de jongste heeft ze pas een keer gestart in het L1 (die is nog maar vier). De oudste kon ook super springen. Haalde 90 (!) punten op de stamboekopname voor het vrijspringen en ook het vrijbewegen scoorde boven de 70 (hoeveel weet ik niet precies). Haar vierjarige zusje beschikt eveneens over veel bewegingskwaliteiten. Ze heeft veel atletisch vermogen en is heel intelligent.
Een kennis van mij fokt paarden. Hij had vorig jaar een hengstveulen van Quattro x Voltaire x Mytens xx. Een ontzettend chique ding. Zat goed in elkaar, maar leek laatrijp te zijn. Omdat het een hengst is, is hij inmiddels verkocht.
Zelf heb ik Quattro gezien bij Nijhof, toen ik daar cursus had vanuit mijn werk. Hij kwam zo (ongepoets dus) uit z'n stal en hij stond er gewoon. Een zeer sympathieke hengst, met veel uitstraling. Superkarakter en idd heel veelzijdig.