Ze is niet opgevoeld of gescand (dan leeft de dierenarts niet meer) en het is dus niet helemaal 100% zeker of ze drachtig is.
Nu dacht ik vorige week nog dat ze wel drachtig is maar vandaag werdik weer helemaal in twijfeling gebracht!
Ze zou nu dan 9 maanden drachtig moeten zijn. Er is ook helemaal niets aan haar te merken. Net met rijden was ze keisnel en ze heeft ook nog helemaal geen uier maar daar is het nog wel een beetje vroeg voor volgens mij.
Eerst even een fototje van haar super lieve hoofdje!
Niet zo'n mooie foto's maar het gaat nu om de buik van Brenda. Brenda is van zichzelf al stevig gebouwd dus ik weet het echt niet!
Dit is ons vergelijkings materiaal! Ginger die over 1 maandje is uitgerekend! Daarom worden we in twijfel gebracht
Ginger is zo dik!En dit was ze vorig jaar toen ze nog ongeveer even lang moest als nu. (met mn vader erop
)Ze was vorig jaar op 20 Juli uitgerekend en dit was op 5 mei dus wel meer tijd nog tot de 11 maanden dan er op de bovenste foto's tussen zit. Ze heeft echter op 8 Juli toen als haar veulentje gekregen dus het is wel ongeveer te vergelijken.
Wat denken jullie?

Ik heb hier ook zoiets lopen zou drachtig moeten zijn en heeft ook wel iets buikje maar is ook een heel groot twijvelgeval

Sorry maar ik vind het niet een doordachte manier van fokken. Een bevalling van vorig jaar zegt helemaal niets over de volgende bevalling trouwens.