Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

libke schreef:Voor minder zal je geen 2-jarige stakkato vinden ,je vindt er zowieso al geen te koop ;Ik heb dat veulen gezien ,was er niet zo van gecharmeeerd ,wel van die uit die darco x continue merrie en dan die 5 jarige stakkato uit die libero merrie ,wow wat een beest . Een goede voorbeentechniek lijken ze allemaal wel te hebben en vermogen ook ;Is ze groot genoeg .Als je ze binnen hent kom ik eens kijken ,hoor![]()
Missouri schreef:Mij ook, klinkt goed.
Maar ik zou geen 10 voor een twenter uitgeven (dan zou hij allemaal 0-en op de foto's moeten hebben, een super karakter, een anti-val-garantie en een gouden strik er omheen, en dan nog héél misschien, als-ie ook nog eens een heeeeeeeeeele mooie kop zou hebben).
Voor 7,5 mogen ze de strik en het cadeaupapier laten, kom ik m zo wel ophalen![]()
lievenr schreef:libke schreef:Voor minder zal je geen 2-jarige stakkato vinden ,je vindt er zowieso al geen te koop ;Ik heb dat veulen gezien ,was er niet zo van gecharmeeerd ,wel van die uit die darco x continue merrie en dan die 5 jarige stakkato uit die libero merrie ,wow wat een beest . Een goede voorbeentechniek lijken ze allemaal wel te hebben en vermogen ook ;Is ze groot genoeg .Als je ze binnen hent kom ik eens kijken ,hoor![]()
ze meet nu ongeveer 1,62, ik ben wel geinterreseerd in de nafok van jou for pleasure x grannus merrie wat heeft ze al gegeven
) ;En moet eind juni veulen van Diamant de semmilly (hengst = te koop) ;Daarna gaat ze definitief de sport in !