stakkato x ramiro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lievenr

stakkato x ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 19:50

ik weet een mooie stakkato x ramiro x lombard merrie staan, moet wel zeggen het paard heeft een sublieme voorbeentechniek en vermogen genoeg, moeder heeft zelf 1.40 proeven gelopen en op de voorlaatste veiling in hannover is de volle broer van die merrie verkocht voor 15000, zelf vragen ze voor deze twenter tss de 8 en 10 000, investeren waard?

Ruchet

Re: stakkato x ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 19:53

lijkt me wel het investeren waard !

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:13

Mij ook, klinkt goed.
Maar ik zou geen 10 voor een twenter uitgeven (dan zou hij allemaal 0-en op de foto's moeten hebben, een super karakter, een anti-val-garantie en een gouden strik er omheen, en dan nog héél misschien, als-ie ook nog eens een heeeeeeeeeele mooie kop zou hebben).

Voor 7,5 mogen ze de strik en het cadeaupapier laten, kom ik m zo wel ophalen Knipoog Ja

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:23

Voor minder zal je geen 2-jarige stakkato vinden ,je vindt er zowieso al geen te koop ;Ik heb dat veulen gezien ,was er niet zo van gecharmeeerd ,wel van die uit die darco x continue merrie en dan die 5 jarige stakkato uit die libero merrie ,wow wat een beest . Een goede voorbeentechniek lijken ze allemaal wel te hebben en vermogen ook ;Is ze groot genoeg .Als je ze binnen hent kom ik eens kijken ,hoor Haha! Haha!

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:24

Als ze de potentie toont die je hoopt, dan doen!

lievenr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 20:27

libke schreef:
Voor minder zal je geen 2-jarige stakkato vinden ,je vindt er zowieso al geen te koop ;Ik heb dat veulen gezien ,was er niet zo van gecharmeeerd ,wel van die uit die darco x continue merrie en dan die 5 jarige stakkato uit die libero merrie ,wow wat een beest . Een goede voorbeentechniek lijken ze allemaal wel te hebben en vermogen ook ;Is ze groot genoeg .Als je ze binnen hent kom ik eens kijken ,hoor Haha! Haha!

ze meet nu ongeveer 1,62, ik ben wel geinterreseerd in de nafok van jou for pleasure x grannus merrie wat heeft ze al gegeven

lievenr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 20:29

Missouri schreef:
Mij ook, klinkt goed.
Maar ik zou geen 10 voor een twenter uitgeven (dan zou hij allemaal 0-en op de foto's moeten hebben, een super karakter, een anti-val-garantie en een gouden strik er omheen, en dan nog héél misschien, als-ie ook nog eens een heeeeeeeeeele mooie kop zou hebben).

Voor 7,5 mogen ze de strik en het cadeaupapier laten, kom ik m zo wel ophalen Knipoog Ja

ik ga morgen of overmorgen de foto's gaan bekijken, en dan nog eens proberen aan die prijs te knagen en hopen dat het lukt

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:38

lievenr schreef:
libke schreef:

ze meet nu ongeveer 1,62, ik ben wel geinterreseerd in de nafok van jou for pleasure x grannus merrie wat heeft ze al gegeven

Ze wordt nu 4 jaar ,ze springt echt héél apart (veel bloed) .verleden jaar had ze een veulen van richebourg (staat te koop Haha! Haha! ) ;En moet eind juni veulen van Diamant de semmilly (hengst = te koop) ;Daarna gaat ze definitief de sport in !