wie heeft informatie over de hengsten Landwind II en Pele?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noon

wie heeft informatie over de hengsten Landwind II en Pele?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 14:27

de merrie van een vriendin van me heeft deze afstamming namelijk en ze wou wat meer te weten te komen over de afstamming van haar merrie. ook vroeg ze zich af wat voor een hengst hier misschien op zou kunnen passen. helaas heb ik nog geen foto's maar als je even met een 'natte vinger' in de lucht uitgaat van de afstamming, aan welke hengsten denken jullie dan?

Viper03

Re: wie heeft informatie over de hengsten Landwind II en Pel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:30

Hallo! Ik heb een poos een Pele merrie gehad (v Abgar) Pele heeft diverse nakomelingen, waarvan Focus (goedgekeurd KWPN hengst) de bekendste is. Pele is bekend geworden door zijn springcarriere. Kenmerkend voor zijn nakomlingen is het sterke karakter! Als je nog meer wilt weten, zeg het maar.

Alanta

Re: wie heeft informatie over de hengsten Landwind II en Pel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 19:33

wij hebben op stal een keurmerrie van Pele uit de bekende vemmie stam, we hebben ook 3 dochters van haar (allemaal keur) en nog kleindochters. Een kleindochter van haar was 2 jaar geleden kampioen op de centrale keuring in Tolbert. Een van haar dochters was 2 jaar geleden kampioen 3 jarige stermerries op de centrale keuring.