Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Carolus I fokt redelijk zwaarder dan zijn broer II, die ook iets bloederiger is in type, maar ook hij heeft een wat luxere merrie nodig!!
sigrid1182 schreef:Carolus II heeft in de USA in de sport gelopen, zijn volle broer Carolus I staat nog altijd in Duitsland meende ik..., ik vind het interresant bloed en ik laat mijn merrie dit jaar gust, maar volgend jaar gaat ze bij Carolus II...
Carolus I fokt redelijk zwaarder dan zijn broer II, die ook iets bloederiger is in type, maar ook hij heeft een wat luxere merrie nodig!!
Ik heb Carolus II in maart bij VDL gezien, toen alleen in de box en op stand, ook op hun hengstenshow was hij te bewonderen...of hij nu nog bij VDL staat weet ik niet....
katrienh schreef:Citaat:Carolus I fokt redelijk zwaarder dan zijn broer II, die ook iets bloederiger is in type, maar ook hij heeft een wat luxere merrie nodig!!
Carolus I ken ik niet. Deze is, veronderstel ik, en stuk duurder dan zijn broer ?
Carolus II ken ik ook alleen maar van foto van VLD ( www.keros.be ).
Hij heeft wat zwaarder bouwwerk, iets wat mijn merrie kan gebruiken.
Fokt hij bij een fijner en kleiner gebouwde merrie, een forser en groter paard ?
Hoe zijn de karakters van zijn nakomelingen ?
Rustig, eerlijk of eerder vinnig en streek-hebbend?