LuvdaTossa schreef:3000 is IMO ook meer dan genoeg! Vooral als hij ook nog onbeleerd is. Is er niet mee geknoeit? Als het al eens 'geprobeerd' is, kun je er veel last van krijgen ( vooral als het niet gelukt is)
Daar zat ik ook aan te denken ja. Maar ja hoe kan je dat na gaan? De verkoper vertelde dat er nog niet mee begonnen was. Maar dat is ook geen garantie.
Wel lijkt het een goed karakter te hebben. Heel sociaal ingesteld naar mensen, nieuwsgierig, braaf aan de hand en laat zich weer gemakkelijk pakken uit de bak. ik kon hem overal aanraken zonder stress.
Mireille1970 schreef:3000 is allen maar meer als genoeg als hij niet apart kan lopen, als hij heel apart kan lopen is deze niet te klein hoor.
De gangen vond ik er heel netjes uitzien (en daarbij werd hij niet met een zweep opgehitst, maar bedankt voor de tip!). Hij zette zijn achterbeen er in ieder geval mooi onder.
Ik wil ook nog wel wat van de prijs af zien te krijgen. Zeker omdat ik hem ook klinisch en rontgenlogisch wil laten keuren wat toch in verhouding met de vraagprijs erg veel geld is.
Dat z'n voorhand onderontwikkeld is dat kan ik er niet uithalen van de foto [maar daarom vroeg ik jullie mening natuurlijk
] Ik loop al wel jaren rond tussen de paarden hoor, maar dit wordt mijn eerste eigen paard. Zoveel kijk heb ik er ook weer niet op, in mijn ogen is z'n bouw redelijk goed al is hij wat aan de volle kant (erg rond buikje). Hij stond in mijn ogen in ieder geval goed op zijn benen, mooi droog. En heeft duidelijk veel vertrouwen in de mensen en is sociaal met andere paarden wat ik erg belangrijk vind!