Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

die goede eigenschappen door fokt voor een barrelraces paardje. Het is ook nu nog niet van toepassing, maar ik wil alvast wat rond kijken. Ook omdat veel quarters en paints niet buiten het stamboek dekken.Sym is een vos dus dat is de meest ressesieve kleur die er is, dus is er meer kans op een andere kleur. Het vlekken patroon maakt mij niet zoheelveel uit. liefst niet te veel wit, maar in hoeverre kun je dat in de hand houden.
Cassidy schreef:Het percentage wit kun je niet in de hand houden, dat blijft gokwerk (ook of je wit krijgt is niet altijd even goed te voorspellen)
Maar waarom wil je een goed bewegend paard als je toch alleen maar aan barrelracing gaat doen? Barrelracen gaat om snelheid en wendbaarheid. Aangezien Paints toch doorgaans wat groter zijn en meer worden ingezet voor Pleasure en voor trail, denk ik dat je er beter aan doet te kijken naar Quarters van reining of cutting bloedlijnen .

Cassidy schreef:Ideeen genoeg, en ook met een heel apart kleurtje.
Wat zou je zeggen van een chocolade palomino?
heb je daar foto's van
??