"Eindelijk" in bezit van Viking Nature!! (v. Roman

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Znoin

"Eindelijk" in bezit van Viking Nature!! (v. Roman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 02:45

Daar zag ik hem, op internet: Een plaatje om te zien, en ik was meteen verliefd!
Een kleine week later dus toch maar gaan kijken. (Paard stond in Drenthe en ik kom uit Zeeland!;) Maar dat had ik er dan ook voor over!)
Sinds gister staat hij lekker op onze wei, 10 min van mijn huis. En ik ben er enorm blij mee!!
Viking Nature is 3 jaar, Roman Nature X Blanc Rivage.

Wie heeft er ook een (jong) paard van deze afstamming? (Roman Nature is het paard van Marlies van Balen.)
Ik ben erg benieuwd wat het karakter is en wat de hoogte is van Viking's (half) broertjes en zusjes. Lachen

Mer1980

Re: "Eindelijk" in bezit van Viking Nature!! (v. R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 06:54

allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwisnt. Ikheb geen halfbroertje van hem, maar ben wel heel benieuwd naar een foto. Haha!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:31

hoi, ik heb een 4 jarige merrie van Roman Nature, haar moeder is een keurmerrie van Zeoliet. Ze is ongeveer 1.64, en een schat van een dier.
Vorig jaar juli is ze zadelmak gemaakt (heb ik laten doen) en vanaf augustus 2004 rijd ik haar zelf. We zijn ook al begonnen met dressuurwedstrijden en we hebben inmiddels 3 winstpunten in de B.
Echt een schat van een paard.

Zie voor foto's :

www.mijnalbum.nl/Album=B7DA7T8S

Heb je ook foto's van jou topper ?

Znoin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 03:32

Leuk zeg! Ze heeft wel een goed ontwikkelde voorhand, he?
Heeft ze niet veel temperament? Mijn instructrice zei dat paarden van Roman Nature flink temperament hebben, en mijn nieuwe paardje lijkt ook wel temperamentvol te zijn, maar is tot zover erg braaf. Hij is heel vriendelijk, en erg geïnteresseerd in mensen en zijn omgeving.
Hij is nu 1.61, maar ik verwacht dat hij ook rond de 1.65 zal worden.

Omdat ik hem nu aan het leren ben om voetjes te geven etc en straks wil beginnen met zadelmak maken vraag ik me af hoe dat bij anderen ging. Soms vertonen "familieleden" erg veel overeenkomsten! Knipoog

Vandaag heb ik nog een paar foto's gemaakt, en probeer ze snel op de site te zetten!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 06:16

neehoor, ze is ontzettend braaf, ze heeft nog nooit een stap verkeerd gedaan. Ook bij het zadelmak maken was ze heel braaf, eigenlijk het ideale paard! haha
Ben benieuwd naar jou foto's !