Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LovesMaarte schreef:Nou overdrijven doe je zeker niet!!!!! Een paardje van 2,5 mag nog niet eens beleerd zijn laat staan dan hij al in de lessen meeloopt!! dat paardje is nog niet eens uitgegroeit! Dit is echt dierenmishandeling gewoon! Dat beestje krijgt later waarschijnlijk problemen met zijn botten en en groei!
En een merrie die haar veulen nog maar 5 dagen heeft en dan ook nog gaan slaan omdat ze hinnikt?!! Vreselijk!
Die mensen daar op de manege zijn niet goed bezig! Je zou deze manege haast aanklagen!
minerva schreef:ja ik kan moeilijk de dierenbescherming naar mijn eigen manege sturen hé
Sosha schreef:minerva schreef:ja ik kan moeilijk de dierenbescherming naar mijn eigen manege sturen hé
Waarom niet? Als ze hun dieren niet goed behandelen, kunnen ze dat verwachten.

Faniek schreef:Iemand erbij halen dit is niet goed.
Een merrie die een 5 dagen oud veulen heeft mag niet gereden worden. Totaal niet fijn voor haar de eerste maand trekt de baarmoeder weer samen daarbij kan dat veulen nog niet zo lang alleen zijn.
En maar over de 2 en half jarige te zwijgen...
Succes
Citaat:
vrijalover schreef:Citaat:
het is het proberen waard hé , dankuwel
maar best eerst even praten

minerva schreef:LovesMaarte schreef:Nou overdrijven doe je zeker niet!!!!! Een paardje van 2,5 mag nog niet eens beleerd zijn laat staan dan hij al in de lessen meeloopt!! dat paardje is nog niet eens uitgegroeit! Dit is echt dierenmishandeling gewoon! Dat beestje krijgt later waarschijnlijk problemen met zijn botten en en groei!
En een merrie die haar veulen nog maar 5 dagen heeft en dan ook nog gaan slaan omdat ze hinnikt?!! Vreselijk!
Die mensen daar op de manege zijn niet goed bezig! Je zou deze manege haast aanklagen!
de lessen zijn er supergoed maar dat is ook alles , ik vind het ook erg maar kan toch niet mijn eigen manege aanklagen
minerva schreef:haj
ik rijd al een 4-tal jaar in een manege
en de laatste tijd gebeuren er erg veulenonvriendelijk dingen !
deze dingen :
een veulen van 2.5 jaar rijd 5u/week mee in de les !!
Citaat:een merrie die haar veulen nog maar 5 dagen heeft rijd 4 uur per week in de les ! ( nog niet eens goed herstelt van bevalling )
er word op haar geslaan als ze om haar veulen hinnikt
Citaat:er worden veulens van manegepaarden geboren maar ze weten nog niet op voorhand wie er voor zal zorgen dus die veulens zijn daar maar ...