Kleine Kayo (v. Krimh)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Kleine Kayo (v. Krimh)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 18:44

Vandaag zijn de twee nog eventjes buiten geweest, dus was het weer tijd voor een paar foto's van de nu 3 dagen jonge Kayo (v. Krimh). Mammie is super trots op deze kleine kerel en verliest hem geen moment uit het oog. Saké is ook echt super tegen over mij, ik mag er gewoon bij komen en als Kayo brutaal is tegen mij, straft Saké hem al een beetje af, echt geweldig om te zien Pling Maar zoals ik al zij, hij is flink brutaal en loopt het liefst voorop, hij kan al rennen als de beste en mams houdt hem al bijna niet meer bij Tong uitsteken . Als ik hem naar de wei breng, liep hij vanaf het begin af aan al voorop, ik kan hem al goed leiden en mama loopt er gauw achteraan. Zodra ik de boxdeur open doe, staat hij er al voor en wil gauw de stal uit glippen, tot nu toe kan ik hem nog net tegenhouden Clown Verder is hij al een echte hengst, want hij probeert al flink te bijten (gelukkig heeft ie nog geen tandjes) en slaat al met zijn voorbeentje }> Maar ondanks dat, ben ik nu al stapeldol op hem, hij heeft echt een geweldig ontdeugend koppie en is al lekker stoer Haha! Knipoog Mama Saké doet het ook voorbeeldig en ziet er alweer super uit! Genoeg verteld, hier de foto's!!!

Mamma en Kayo Vingers aflikken

Afbeelding

Hallo, wat ben jij aan het doen?? Cool

Afbeelding

Hmm, nog maar even wat dichterbij kijken Pling

Afbeelding

Volgens mij moet ik netjes poseren voor de foto Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Genoeg geposeerd, ik laat wel even zien hoe hard ik kan rennen, kijk maar!!

Afbeelding

Afbeelding

Pfff denkt Saké, dit duurt niet meer lang, of ik houd die kleine niet meer bij Ach gut Knipoog

Afbeelding

Hehe, even uitrusten hoor!

Afbeelding

Afbeelding

Hee, er komt volk aan, gauw even kijken Clown

Afbeelding

Dat is interessant Pling

Afbeelding

Afbeelding

Nu ben ik wel heel erg moe geworden hoor, tot de volgende keer!!!

Afbeelding

Gr. Melina, Saké en Kayo!

Yvanka_

Re: Kleine Kayo (v. Krimh)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 18:46

ahhgg... ook al zo'n lkkrding Haha!, dat halstertje Tong uitsteken ook al te groot bij dat veulen van ons, ook al Tong uitsteken haha echt een leuk gezicht!! nog veel succes en veel plezier met hem, GENIET!! het is zo weer voor bij Lachen

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 18:52

Leuk veulen hoor, lijkt er op mama! Wat een mooi halstertje heeft hij om!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 18:52

wauw het is echt een gaaf veulen!! Kwijl Kwijl chique halstertje ook!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:06

Melina, ik vind Kayo werkelijk een pracht hengstje! En ik zie echt heel veel van zijn grote halfbroer in hem terug, heel apart! Ik zou eens veulenfoto's van Clip moeten scannen ergens zodat je dat kan zien... Clips had ook zo'n neusje (dish), maar dat is in de loop der tijd bij hem wel aanzienlijk minder geworden. Dat roze onderlipje komt me ook erg bekend voor, ik zie absoluut gelijkenis, erg grappig. Maar wees maar trots op dat pachtige mannetje, dat wordt ongetwijfeld een heel mooi paard!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:08

Wat een prachtig veulentje, met een heel mooi koppie, geniet er maar van!! Hij kijkt ook zeer ondeugend!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:11

Wat een stoer ventje al! Heel mooi, veel plezier ermee!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:14

Wat een ondeugende blik in de ogen! Prachtig!
En Saké ziet er ook goed uit!

Geniet er maar van Party!!! En nog van harte gefeliciteerd, want dat had ik nog niet gedaan!

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:18

Wat een mooi veulen, ik ben helemaal weg van dit soort koppies....
Gefeliciteerd.

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 20:22

Thanks voor jullie reacties! Ben super blij met deze mooie kerel!

Vikki, zou leuk zijn als je een paar foto's kan inscannen van kleine Clip, kunnen we een beetje vergelijken Knipoog Ik hoop dat ie nog wel iets een deukje houd, heeft mama ook en Krimh ook een beetje, maargoed is altijd afwachten. Ben echt super benieuwd hoe die uitgroeit, als ie het lijf van Clip krijgt, ben ik super tevreden Lachen Hoe groot is Clip nu eigenlijk uiteindelijk geworden? Want is hij dit jaar nu 3 geworden?

Gr. Melina

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 10:04

Melina schreef:
Thanks voor jullie reacties! Ben super blij met deze mooie kerel!

Vikki, zou leuk zijn als je een paar foto's kan inscannen van kleine Clip, kunnen we een beetje vergelijken Knipoog Ik hoop dat ie nog wel iets een deukje houd, heeft mama ook en Krimh ook een beetje, maargoed is altijd afwachten. Ben echt super benieuwd hoe die uitgroeit, als ie het lijf van Clip krijgt, ben ik super tevreden Lachen Hoe groot is Clip nu eigenlijk uiteindelijk geworden? Want is hij dit jaar nu 3 geworden?

Gr. Melina

Clip groeit denk ik nog wel een beetje... Ik schat dat hij nu ca. 1,52 is... binnenkort maar weer eens meten. Hij wordt trouwens als ik heel precies ben 9 juni 3... en als het goed is wordt hij volgende week donderdag wellicht ruin... spannend...

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 10:10

Wat een prachtig veulen.
Dat koppie spontaan verliefd Lovers

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 15:45

Wat een knap lief kindje!!.....een snoepie!...geniet van de uk!!!
gr,sas.